Vakion täysosumista kaksi porukoille, kaksi Luumäelle ja Kajaaniin

Vakion neljästä täysosumasta kaksi osui porukkapeleihin, yksi nettipelaajalle ja yksi myyntipaikassa pelattuun järjestelmään lauantaina (kierros 21/2018). Runsaan 40 000 euron voitot menivät Luumäelle ja Kajaaniin sekä yli 4 000 euron 20 porukkavoittoa eri puolille Suomea.

Voitoista suurin - alavoittoineen tasan 43 900 euroa - meni valmisporukalle, jonka kymmenen osuutta myytiin eri puolilla Suomea: Riihimäen K-citymarketissa, Korpilahden Nesteellä Jyväskylässä, Monninkylän SEO:lla Askolassa, Ylistaron S-Marketissa Seinäjoella, Utajärven Salessa, Parkanon R-kioskissa, Kempeleen R-kioskissa Oulussa, Karjaan R-kioskissa Raaseporissa, Lankojärven kyläkaupassa Pellossa ja Keuruu R-kioskissa. Voitto tuli 64,00 euron pelijärjestelmän arpomalla pikapelillä, jonka osuuksien hinta oli 6,40 ja voitto-osuus tasan 4 390 euroa.

Toinen voittoporukka kuittasi yhteensä 42 147,10 euroa eli 4 214,17 osuudelta, joiden hinta oli 1,80 euroa osuudelta kokonaishinnaltaan 18,00 euron pelissä. Voitot menivät nettipelaajille Helsinkiin, Heinolaan, Joensuuhun, Jyväskylään, Kemiin, Lietoon, Lohjalle, Tampereelle ja Turkuun (2).

Kolmas täysosuma meni Purolan Teboililla Kajaanissa pelattuun klassiseen 16 euron järjestelmään, jossa oli kuusi osittainvaihdeltua kohdetta. Voittosumma kohosi alavoittojen ansiosta 40 952,10 euroon. Toisen voittoluokan kuudella osumalla tuli yhteensä 5 572,80 euroa ja 12- ja 13 oikein -tuloksilla vielä yhteensä runsaat 1 000 euroa.

Luumäkeläisen nettipelaajan voittosumma on 40 420,70 euroa. Voitto tuli MiniVakion kera 10,00 euroa maksaneella järjestelmällä, jossa oli viisi osittainvaihdeltua kohdetta. Rivin viidestä tasapelistä neljä oli voittajan rivissä varmana. Viidennessä kohteessa JIPPO-PEPO oli kotivoitto tasapelillä varmistettuna.

Vakio, lauantai 26.5.2018
1. HJK–FC Honka 3–2 1