Vakion täysosumista kaksi porukoille, kaksi Luumäelle ja Kajaaniin

Vakion neljästä täysosumasta kaksi osui porukkapeleihin, yksi nettipelaajalle ja yksi myyntipaikassa pelattuun järjestelmään lauantaina (kierros 21/2018). Runsaan 40 000 euron voitot menivät Luumäelle ja Kajaaniin sekä yli 4 000 euron 20 porukkavoittoa eri puolille Suomea.

Voitoista suurin - alavoittoineen tasan 43 900 euroa - meni valmisporukalle, jonka kymmenen osuutta myytiin eri puolilla Suomea: Riihimäen K-citymarketissa, Korpilahden Nesteellä Jyväskylässä, Monninkylän SEO:lla Askolassa, Ylistaron S-Marketissa Seinäjoella, Utajärven Salessa, Parkanon R-kioskissa, Kempeleen R-kioskissa Oulussa, Karjaan R-kioskissa Raaseporissa, Lankojärven kyläkaupassa Pellossa ja Keuruu R-kioskissa. Voitto tuli 64,00 euron pelijärjestelmän arpomalla pikapelillä, jonka osuuksien hinta oli 6,40 ja voitto-osuus tasan 4 390 euroa.

Toinen voittoporukka kuittasi yhteensä 42 147,10 euroa eli 4 214,17 osuudelta, joiden hinta oli 1,80 euroa osuudelta kokonaishinnaltaan 18,00 euron pelissä. Voitot menivät nettipelaajille Helsinkiin, Heinolaan, Joensuuhun, Jyväskylään, Kemiin, Lietoon, Lohjalle, Tampereelle ja Turkuun (2).

Kolmas täysosuma meni Purolan Teboililla Kajaanissa pelattuun klassiseen 16 euron järjestelmään, jossa oli kuusi osittainvaihdeltua kohdetta. Voittosumma kohosi alavoittojen ansiosta 40 952,10 euroon. Toisen voittoluokan kuudella osumalla tuli yhteensä 5 572,80 euroa ja 12- ja 13 oikein -tuloksilla vielä yhteensä runsaat 1 000 euroa.

Luumäkeläisen nettipelaajan voittosumma on 40 420,70 euroa. Voitto tuli MiniVakion kera 10,00 euroa maksaneella järjestelmällä, jossa oli viisi osittainvaihdeltua kohdetta. Rivin viidestä tasapelistä neljä oli voittajan rivissä varmana. Viidennessä kohteessa JIPPO-PEPO oli kotivoitto tasapelillä varmistettuna.

Vakio, lauantai 26.5.2018
10 oikein 6943 kpl 11,40 €
MiniVakio
7 oikein 23 kpl 772,90 €

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Karjalaan19.11.2018 15:40Tiedote