Vakiosta 112 000 euron voitot Muhokselle ja Ouluun

Vakiosta löytyi lauantaina (kierros 44/2017) kaksi täysosumaa, joilla voitti noin 112 000 euroa. Voitot oli pelattu Muhoksella ja Oulussa.

Toinen voitoista pelattiin Muhoksen S-marketissa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän voi lunastaa voittonsa Danske Bankista tai tietyistä Veikkauksen pelisaleista.

Toinen 112 000 euroa tuonut voittopeli pelattiin Raksilan K-citymarketissa Oulussa. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Vakio, lauantai 4.11.2017

10 oikein 1793 kpl 83,60 €

MiniVakio

7 oikein 44 kpl 603,20 €

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).