Vakiosta 300 000 euroa Virroille ja Helsinkiin

Vuoden viimeisessä Vakiossa oli bonuskierros ja täysosumille tarjolla 600 000 euroa (kierros 52/2107). 13 oikein -tuloksia löytyi kaksi, ja voittorahat löysivät tiensä nettipelaajille Helsinkiin ja Virroille, missä voittosumma kohosi yli 312 000 euroon.

Helsinkiläispelaaja Ruskeasuolta nappasi voittonsa hajarivillä, Virtain voittaja 32,00 euron järjestelmällä, jossa oli seitsemän osittainvaihdeltua kohdetta.

Jännitystä riitti loppuun saakka, kun muita myöhemmin alkaneen ManU-Southampton-ottelun tulosta odoteltiin. Vierasvoitolla 300 000 euron voittajat olisivat pudonneet täysosumajuhlinnan ulkopuolelle, mutta yllätystasapeli 0-0-tuloksella toi täysosumat. ManUn voitolla 13 oikein -tuloksia olisi ollut 11 kappaletta ja voitto-osuus olisi jäänyt 54 545,40 euroon, ja Virtain voittaja olisi ollut mukana.

Virtain voittaja keräsi alavoittoineen 312 547,50 euroa, kun 12 oikein -tuloksia oli seitsemän ja seuraavaksi alempien voittoluokkien osumia 21 ja 35.

Vakio, lauantai 30.12.2017
1. Liverpool – Leicester 2–1 1