Vakiosta 300 000 euron kesäbonus nettipelaajalle Helsinkiin

Nettipelaaja Helsingistä nappasi ainoalla 13 oikein -täysosumallaan 300 000 euron kesäbonuksen Vakiosta lauantaina (kierros 26/2018).

Kotimaisesta jalkapalloilusta koostuneen rivin suurin yllätys oli viimeisen kohteen OLS-PK-37 merkki kakkonen, jota oli pelattu 14 prosenttia. Iisalmelaisjoukkueen vierasvoitto Oulusta oli sille vuoden kolmas kolmen pisteen ottelu ja ensimmäinen vieraskentällä Kakkosen lohko C:ssä.

Rivistä teki vaikean tasapelien runsas lukumäärä. Neljästä Veikkausliigan ottelusta kolme päättyi tasan, ja merkiksi tuli risti myös Ykkösessä ja Kakkosen lohkojen A ja B otteluissa.

Vakiossa on tarjolla bonusta jo huomenna sunnuntaina, kun Vakion Grand Prix´n ainoalle 18 oikein -täysosumalle on tarjolla 100 000 euroa. Peliaika päättyy klo 14.58.

Vakio 1, lauantai 30.6.2018
1. FC Honka – RoPS 2–2 X