Vakiosta 300 000 euron kesäbonus nettipelaajalle Helsinkiin

Nettipelaaja Helsingistä nappasi ainoalla 13 oikein -täysosumallaan 300 000 euron kesäbonuksen Vakiosta lauantaina (kierros 26/2018).

Kotimaisesta jalkapalloilusta koostuneen rivin suurin yllätys oli viimeisen kohteen OLS-PK-37 merkki kakkonen, jota oli pelattu 14 prosenttia. Iisalmelaisjoukkueen vierasvoitto Oulusta oli sille vuoden kolmas kolmen pisteen ottelu ja ensimmäinen vieraskentällä Kakkosen lohko C:ssä.

Rivistä teki vaikean tasapelien runsas lukumäärä. Neljästä Veikkausliigan ottelusta kolme päättyi tasan, ja merkiksi tuli risti myös Ykkösessä ja Kakkosen lohkojen A ja B otteluissa.

Vakiossa on tarjolla bonusta jo huomenna sunnuntaina, kun Vakion Grand Prix´n ainoalle 18 oikein -täysosumalle on tarjolla 100 000 euroa. Peliaika päättyy klo 14.58.

Vakio 1, lauantai 30.6.2018
MiniVakio
7 oikein 48 kpl 367,80 €

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.