Vakiosta kolme 75 000 euron täysosumaa Helsinkiin, yksi 13 oikein kymmenen osuuden valmisporukalle

Vakiossa oli tarjolla 300 000 euroa täysosumille lauantaina (kierros 12/2018). Voitto-osuus jakautui neljään 75 000 euron osaan. Yksi voitoista osui Mansku 20:n R-kioskissa Forumissa Helsingissä tehtyyn järjestelmään, kaksi nettipelaajille Helsinkiin ja yksi kymmenen osuuden netin valmisporukalle, jonka osuuksista kaksi meni Imatralle ja loput eri puolille maata.

Mansku 20:n R-kioskissa jätetty 32 rivin järjestelmä oli hinnaltaan tasan kahdeksan euroa, ja se toi alavoittoineen 78 251,50 euron voiton. Täysosuman lisäksi 12 oikein -tuloksia mahtui mukaan viisi ja kahden seuraavan voittoluokan osumia kumpiakin kymmenen. Järjestelmässä oli viisi osittainvaihdeltua kohdetta, ja ne olivat kohteissa 8, 9, 10, 12 ja 13.

Netin kymmenen osuuden valmisporukka maksoi 27,00 euroa eli 2,70 euroa osuudelta, ja se toi alavoittoineen kullekin porukkaosuuden ostaneelle 8 088,60 euron voiton. Järjestelmässä oli kolme osittainvaihdeltua ja kolme täysinvaihdeltua kohdetta. Voittajista kaksi on Imatralta ja loput kahdeksan Forssasta, Helsingistä, Kuopiosta, Lahdesta, Mäntsälästä, Nurmeksesta, Raisiosta ja Tampereelta.

Hajariveillä voittaneet helsinkiläiset nettipelaajat ovat Herttoniemestä ja Ruskeasuolta.

Vakio 1, lauantai 24.3.2018
1. Shrewsbury – AFC Wimbledon 1–0 1