Vakiosta kuusi 35 000 euron voittoa – porukkavoitot Lapualle ja Huittisiin

Vakion täysosumilla sai runsaat 35 000 euroa lauantaina (kierros 49/2017). Yksittäiset voittorivit oli pelattu Mynämäellä, Espoossa, Jokiosissa ja Helsingissä ja porukkavoitot Lapualla ja Huittisissa.

Helsinkiläisvoittaja pelasi täysosumarivinsä netissä. Espoossa voittaja jätti järjestelmänsä K-supermarket Ylivedossa (37 143,70 euroa), Mynämäellä Nesteellä (35 749,90 euroa) ja Jokioisilla R-kioskissa (35 706,70 euroa).

Lapualla kahden osuuden porukka oli pelattu Kosolankulman R-kioskissa. Molemmilla osuuksilla sai alavoittoineen 18 571,85 euroa. Järjestelmä maksoi MiniVakion kera 12,00 euroa eli kuusi euroa osuudelta.

Huittisten Brewers Public Housessa pelatulla porukkarivillä kukin viidestä osallistuneesta voitti 7 283,30 euroa.

Kierroksen yllätys oli Mestaruussarjaa johtavan Wolverhamptonin jääminen kotonaan tasapeliin häntäpään Sunderlandin kanssa. Ristiä oli pelattu 11 prosenttia. Alle 20:n peliprosentit jäivät sen lisäksi ristillä ottelussa Aston Villa –Millwall (17).

Vakio, lauantai 9.12.2017
1. Tottenham – Stoke 5–1 1