Vakiosta noin 95 000 euron voitot Seinäjoelle ja Espooseen

Vakiosta löytyi lauantaina (kierros 17/2018) kaksi 13 oikein -tulosta. Tuloksilla voitti noin 95 000 euroa.

Toinen voitoista oli pelattu Seinäjoen Peliareenalla. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän voi lunastaa voittonsa Danske Bankista tai tietyistä Veikkauksen pelisaleista.

Toinen voitoista matkasi espoolaiselle nettipelaajalle. Hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Lauantai 28.4.2018 – Vakio

1    Burnley – Brighton                        0–0     X
2    Crystal P – Leicester                      5–0     1
3    Huddersfield – Everton                0–2     2
4    Newcastle U – West Bromwich   0–1     2
5    Southampton – Bournemouth   2–1     1
6    Swansea – Chelsea                       0–1     2
7    Aston Villa – Derby                       1–1     X
8    Sheffield U – Preston                    0–1     2
9    QPR – Birmingham                       3–1     1
10    Norwich C – Leeds U                  2–1     1
11    Hull – Cardiff C                            0–2     2
12    Nottingham – Bristol C              0–0     X
13    Barnsley – Brentford                  2–0     1

Voitonjako

13 oikein    2 kpl         94 690,20 €
12 oikein    71 kpl       889,10 €
11 oikein    929 kpl     67,90 €
10 oikein    7174 kpl   17,50 €

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Karjalaan19.11.2018 15:40Tiedote