Vakiosta viisi 42 000 euron täysosumaa – yksi neljän euron järjestelmällä Kajaaniin

Vakiosta löytyi viisi täysosumaa lauantaina (kierros 42/2017). Voitto-osuus on runsaat 42 000 euroa. Yksi osumista meni Kajaanissa pelattuun neljän euron järjestelmään, jossa oli neljä osittainvaihdeltua kohdetta.

Voitoista pienimmällä panostuksella tullut antoi alavoittoineen 43 932,50 euroa, sillä täysosuman lisäksi siinä oli neljä 12 oikein-, kuusi 11 oikein- ja neljä 10 oikein -tulosta. Voittajalla oli varmana vain seitsemän prosenttia pelatun Huddersfieldin voitto Manchester Unitedista. Vaihtomerkit hän sijoitti otteluin Stoke-Bournemouth (X2), Derby-Sheffield Wednesday (1X), Barnsley-Hull (12) ja Bristol C-Leeds U (X2). Osumatarkka voittaja pelasi järjestelmänsä K-citymarket Kajaanissa.

Voitoista suurin tuli 54,00 euron järjestelmällä, joka toi alavoittoineen 46 974,90 euroa. Neljän osittainvaihdellun ja kahden täysinvaihdellun kohteen järjestelmän pelipaikka oli Lastulan K-market Karvialla. Mukana oli 203 euroa tuonut MiniVakio.

Loput voitot oli pelattu Iisalmen Prismassa (45 935,20 euroa), K-kyläkauppa Kelloniemessä Kemijärvellä (45 197,40 euroa) ja veikkaus.fi:ssä, missä jyväskyläläinen nettipelaaja kotiutti 44 532,60 euroa.

Tällä viikolla Vakiossa on bonuskierros. Vakion potti on 500 000 euroa. 13 oikein -voittoluokkaan lisätään noin 200 000 euroa.

Vakio, lauantai 21.10.2017
1. Manchester C–Burnley 3–0 1