Vakiosta yli 30 000 euron voitot järjestelmillä Iisalmeen, Vaasaan, Jyväskylään ja Kotkaan

Vakion täysosumat toivat runsaat 29 000 euroa lauantaina (kierros 29/2018), mutta koska kaikki täysosumat tulivat järjestelmillä, voittajat saivat alavoittojen ansiosta noin 34 000-37 000 euroa. Kaksi voitoista oli pelattu myyntipaikoissa – Jyväskylässä ja Kotkassa – ja kaksi muuta menivät nettipelaajille. He ovat Vaasasta ja Iisalmesta.

Voitoista suurin meni vaasalaiselle nettipelaajalle, jonka tili lihoi kaikkiaan 37 198,30 eurolla. Täysosuman lisäksi järjestelmän seitsemän 12 oikein -tulosta toivat 6 089,30 euroa, 21 yksitoista oikein -tulosta 1 134,00 euroa ja kymmenen oikein -tuloksetkin vielä 395,50 euroa, kun niitä oli 25 kappaletta. Voitto tuli 32,00 euroa maksaneella järjestelmällä, jossa oli seitsemän osittainvaihdeltua kohdetta.

Iisalmelaisen nettipelaajan voitto kohosi alavoittoineen 34 610,90 euroon MiniVakionkin osuttua. Voittopeli maksoi yhteensä 10,00 euroa ja siinä oli viisi osittainvaihdeltua kohdetta.

Keltinmäen R-kioskissa Jyväskylässä pelannut voittaja nappasi kaikkiaan 35 834,90 euroa tasan 16,00 euron klassikkorivillään, jota käytetään myös Vakion SM-kisassa. Siinä on kuusi osittainvaihdeltua kohdetta. Pelaaja käytti pikapeliä eli ei valinnut itse merkkejä, vaan antoi pelijärjestelmän arpoa ne.

Neljäs voittaja kuittasi yhteensä 35 834,90 euroa ja maksoi seitsemän osittainvaihdellun kohteen pelistä 32,00 euroa kuten vaasalainen voittajakin. Pelaaja jätti järjestelmänsä Korelan K-marketissa Kotkassa ja koska hän käytti Veikkaus-korttia, voittosumma tulee kolmen viikon karenssiajan jälkeen automaattisesti hänen tililleen.

Vakio, lauantai 21.7.2018
1. RoPS – SJK 1–0 1