Valtiotieteiden tohtori Krista Pahkin korkeakouluyksikön johtajaksi Laurea-ammattikorkeakouluun

VTT (sosiaalipsykologia) Krista Pahkin aloittaa korkeakouluyksikön johtajana Laurea-ammattikorkeakoulussa 7.1.2019 alkaen.

Laurean uudistuvassa organisaatiossa korkeakouluyksiköt vastaavat koulutustehtävänsä lisäksi tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminnasta, aluekehitystoiminnasta ja –palveluista sekä liiketoiminnasta. Pahkin vastaa korkeakouluyksikön johtajana Laurean Hyvinkään, Lohjan ja Porvoon kampuksista. Korkeakouluyksikön johtajana hän on myös korkeakoulun johtoryhmän jäsen.

Pahkin siirtyy korkeakouluyksikön johtajan tehtävään Työterveyslaitokselta, jossa hän on työskennellyt mm. PK-sektori ja kasvu yksikön johtajana. Pahkinilla on pitkä ja monipuolinen kokemus työyhteisön toiminnan kehittämisestä ja johtamisesta. Hän on tutkinut mm. organisaation toiminta- ja turvallisuuskulttuurin kehittämistä sekä kykyä uudistua.

Jouni Koski
Rehtori, toimitusjohtaja, Laurea-ammattikorkeakoulu