Vanhalle Turun Runosmäen liikekeskukselle uusi elämä

Turussa sijaitseva Koy Runosmäki saneerataan ja saneerauksen jälkeen liikekeskuksen asiakkaita tulee palvelemaan muun muassa uusi K-market.

Turun Runosmäessä sijaitseva liikekeskus Kiinteistö Oy Runosmäki saneerataan nyt keväällä 2018. Assemblin toteuttaa kohteeseen uudet rakennusautomaatiojärjestelmät. Kiinteistö Oy Runosmäen Liikekeskuksen omistaa Trevian Asset Management Oy.

- Asentamalla nykyaikainen automaatiojärjestelmä pystytään kohteessa saavuttamaan merkittäviä energiasäästöjä, varmistamaan olosuhteet ja parantamaan keskuksen viihtyvyyttä, toteaa Assemblin Turun aluepäällikkö Timo Meri.

Assemblinin osalta Turun Runosmäen liikekeskuksen urakka valmistuu nyt maaliskuussa 2018. Saneerauksen jälkeen liikekeskuksen asiakkaita tulee palvelemaan muun muassa uusi K-market.

Rakennusautomaatiourakointi ja Energiatehokkuuspalvelut Turku
Timo Meri
timo.meri@assemblin.fi

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.