Vanhalle Turun Runosmäen liikekeskukselle uusi elämä

Turussa sijaitseva Koy Runosmäki saneerataan ja saneerauksen jälkeen liikekeskuksen asiakkaita tulee palvelemaan muun muassa uusi K-market.

Turun Runosmäessä sijaitseva liikekeskus Kiinteistö Oy Runosmäki saneerataan nyt keväällä 2018. Assemblin toteuttaa kohteeseen uudet rakennusautomaatiojärjestelmät. Kiinteistö Oy Runosmäen Liikekeskuksen omistaa Trevian Asset Management Oy.

- Asentamalla nykyaikainen automaatiojärjestelmä pystytään kohteessa saavuttamaan merkittäviä energiasäästöjä, varmistamaan olosuhteet ja parantamaan keskuksen viihtyvyyttä, toteaa Assemblin Turun aluepäällikkö Timo Meri.

Assemblinin osalta Turun Runosmäen liikekeskuksen urakka valmistuu nyt maaliskuussa 2018. Saneerauksen jälkeen liikekeskuksen asiakkaita tulee palvelemaan muun muassa uusi K-market.

Rakennusautomaatiourakointi ja Energiatehokkuuspalvelut Turku
Timo Meri
timo.meri@assemblin.fi

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?