Vantaalle yli 231 000 euroa lotosta - potti nousi 10 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa ei löytynyt kierroksella 12/2018 täysosumia, joten ensi lauantaina potissa on huikeat 10 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi yksi 6+1-tulos, jolla voittaa noin 231 000 euroa. Sen nappasi itselleen vantaalainen nettipelaaja, joka saa voittorahat suoraan tililleen.

Kaikkiaan loton tämän illan arvonnassa jaettiin noin 210 000 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 12/2018) on 9, 11, 12, 19, 21, 35 ja 37. Lisänumero on 8 ja Plus-numero 18. Ensi viikolla (kierros 13/2018) jaossa on mojovat 10 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 0 7 2 9 6 3 4. Jokerista ei löytynyt yhtään täysosumaa. 6 oikein -tuloksia oli viisi. Sillä voittaa tuplauksesta riippuen 20 000 euroa tai 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Dublin 91. Lomatonneja meni jakoon 14 kappaletta.

Lottolähetyksen aiheena oli tällä viikolla HelsinkiMission äiti- tai isämentoritoiminta. Mentori on koulutettu, luotettava, tasapainoinen ja myötätuntoinen aikuinen, joka voi toimia keskustelu- tai ulkoiluseurana. Hän voi myös auttaa arkiaskareiden sujumisessa sekä vanhemmuuden ja lasten kasvatuskysymysten pohdinnoissa.