Vantaan Leinelässä juhlitaan Lumo-kotien harjannostajaisia

Lumo Kodit Oy:n Leineläntie 3:ssa vietetään 7.9.2017 harjannostajaisia. Kiinteistöön valmistuu 70 laadukasta Lumo-asuntoa ja liiketiloja Kehäradan varrelle, Leinelän aseman viereen. Keväällä 2018 valmistuvan kiinteistön urakoi Jatke Uusimaa Oy.
Ympäristötaide tekee Leinelästä omaleimaisen asuinalueen.

- Leineläntie 3:n sijainti on erinomainen, kulkuyhteydet ja palvelut löytyvät lähistöltä. Kun  markkinointi käynnistyy, voi asunnon vuokrata helposti Lumo-verkkokaupasta, sanoo kiinteistökehitysjohtaja Kim Jolkkonen Kojamosta.

Rakenteilla olevat asunnot ovat yksiöistä kolmioihin. Asunnoissa on koneellistettu keittiö sekä käytännölliset ja helppohoitoiset pintamateriaalit. Lasitettu parveke on kuin lisähuone kesällä. Talossa on liiketilaa sekä monipuoliset yhteistilat. Autopaikat rakennetaan pihakannen alla olevaan pysäköintihalliin.

Ympäristötaide tekee Leinelästä omaleimaisen asuinalueen. Alueen taide on rakennuksien muotokielessä, värivalinnoissa ja taideteoksissa. Leineläntie 3:n valotaideteokset ovat elävöittämässä talon kadunpuoleista tukimuuria ja korttelin piha-alueella olevaa ulkoiluvälinevarastoa.

Ympäristötaide tekee Leinelästä omaleimaisen asuinalueen.