Varman hallituksessa jäsenmuutoksia

Varman hallintoneuvosto valitsi kokouksessaan 7.3.2018 uuden jäsenen ja uuden varajäsenen yhtiön hallitukseen.

Uudeksi hallituksen jäseneksi valittiin Eila Annala, joka on aiemmin ollut hallituksen varajäsen. Hänen toimikautensa päättyy vuonna 2019. Uudeksi varajäseneksi valittiin Risto Penttinen, joka on aiemmin ollut hallintoneuvoston jäsen. Myös hänen toimikautensa päättyy vuonna 2019.

Varman hallituksen jäsen Casimir Lindholm on eronnut hallituksesta 2.3.2018.

Hallintoneuvoston jäsenvalinnat tehdään yhtiökokouksessa 15.3.2018.

Varman hallituksen kokoonpano 7.3.2018

• Jari Paasikivi, puheenjohtaja, Oras Invest Oy:n toimitusjohtaja
  • Antti Palola, varapuheenjohtaja, Toimihenkilökeskusjärjestö STTK ry:n puheenjohtaja
  • Kai Telanne, varapuheenjohtaja, Alma Media Oyj:n toimitusjohtaja
  • Riku Aalto, Teollisuusliitto ry:n puheenjohtaja
  • Eila Annala, PlusTerveys Oy:n toimitusjohtaja
  • Johanna Ikäheimo, Lappset Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja
  • Rolf Jansson, VR Groupin toimitusjohtaja
  • Ari Kaperi, Nordea Bank AB:n (publ) konsernin luottoriskeistä vastaava johtaja ja Suomen maajohtaja
  • Jyri Luomakoski, Uponor Oyj:n toimitusjohtaja
  • Petri Niemisvirta, Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiön toimitusjohtaja
  • Ilkka Oksala, Elinkeinoelämän keskusliitto EK ry:n johtaja
  • Pekka Piispanen, Akava ry:n johtaja

Varajäsenet:

• Eija Hietanen, Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK ry:n hallintojohtaja
  • Liisa Leino, Leino Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja
  • Risto Penttinen, Fortum Oyj:n Strategy, People and Performance -toiminnon johtaja

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma on vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja. Yhtiö vastaa yksityisellä sektorilla noin 880 000 henkilön työeläketurvasta. Vuonna 2017 Varman maksutulo oli 4,9 miljardia euroa, ja yhtiö maksoi eläkkeitä 5,5 miljardia euroa. Varman sijoitusten arvo oli vuoden 2017 lopussa 45,4 miljardia euroa.

Kutsu medialle: Varman Q1-tulosinfo pe 27.4. klo 9.0018.4.2018 10:05Kutsu

Tervetuloa Varman tammi‒maaliskuun tulosinfoon perjantaina 27.4.2018 klo 9.00 Helsingin Salmisaareen osoitteeseen Salmisaarenranta 11. Toimitusjohtaja Risto Murto käy läpi katsauskauden tuloksen ja ajankohtaisia talousaiheita. Varman sijoituksista ja markkinoiden näkymistä kertoo sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä. Voit ilmoittautua tilaisuuteen Varman viestintään Katariina Sillanderille, puh. 040 7099836 tai katariina.sillander@varma.fi. Jos et itse pääse mukaan, voit välittää kutsun kollegallesi. Lämpimästi tervetuloa! VARMA Katariina Sillander Viestintä- ja yritysvastuupäällikkö