Varsin Vekkula huutokauppa

Linnanmäen Huvipuisto laittaa joulukuussa nettihuutokauppaan purettavan Vekkulan osia. Huutokaupan tuotot ohjataan lastensuojelutyöhön.

Vekkula

Huvipuistoväkeä yli 50 vuoden ajan ilahduttaneen Vekkulan osia huutokaupataan 11.-21.12.2017 huutokaupat.com –sivustolla järjestettävässä hyväntekeväisyyshuutokaupassa. Vekkulasta myyntiin tulee mm. erilaisia figuureita, nostalginen riippusilta sekä huippusuositut liikkuvat portaat.

- Ilmoitettuamme Vekkulan uusimisesta saimme lukuisia kyselyitä ja toiveita tällaisen huutokaupan järjestämisen suhteen. Huutokaupan tuotto ohjataan Lasten Päivän Säätiön mission mukaisesti lastensuojelutyöhön, Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin kertoo.

Tarkemmat tiedot huutokaupan yksityiskohdista ja myytävistä kohteista julkaistaan ennen huutokauppaa.

Vekkula

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja suomalaiselle lastensuojelutyölle. Vuonna 2016 lahjoitettiin 4,3 miljoonaa euroa ja tavoite vuodelle 2017 on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat suomalaista lastensuojelutyötä.

Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2017 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.

Linnanmäki vie viihteen pyörteisiin koko kesän ajan!27.4.2018 09:39Tiedote

Linnanmäen Huvipuisto on runsaan laitetarjontansa lisäksi tunnettu myös kesäviihteen keskuksena, joka saa kaupungin sydämen sykkimään. Huvipuiston kolme teemaviikkoa rytmittävät kauden ohjelmatarjontaa ja viihteellistä menoa on tarjolla taaperosta tanssihirmuihin läpi kauden. Terassiuutuus Keidas tuo uuden rentoutumisen mekan keskelle huvipuistoa. Keitaan terassitarjontaan kuuluvat myös alku- ja loppukesästä tunnetut dj:t sekä vaihtuvat bändit ja artistit.

Kiti Kokkosen Suomen Komediateatterin päänäyttämöksi Linnanmäen Peacock-teatteri9.4.2018 16:22Tiedote

Suomen Komediateatteri alkaa hallinnoimaan ympärivuotisesti Linnanmäen Peacockin ohjelmasisältöä 1.7.2018 alkaen. Teatterin taiteellinen johtaja Kiti Kokkonen ja viihteen monialainen ammattilainen Jarkko Tamminen sekä teatterin varatoimitusjohtaja Jan Streng suunnittelevat yhdessä monipuolista kulttuuri- ja viihdesisältöä Peacockiin. Luvassa on revyytä, lastenteatteria, komediaa, musiikkia ja huumoria. Kokkonen ja Tamminen vastaavat yhdessä ohjelmasisällöistä. Kaksikko tekee ensimmäistä kertaa yhteistyötä tässä mittakaavassa.