Varsinais-Suomessa Keno-onnea: 400 000 euroa Turkuun ja 100 000 euroa Naantaliin

Kenon ilta-arvonnasta osui maanantaina kaksi suurta voittoa Varsinais-Suomeen. Turussa pelattiin 400 000 euron voitto ja Naantaliin matkasi 100 000 euroa.

400 000 euron voitto meni kahden osuuden porukalle, joka oli pelannut pelinsä R-kioski Turku Ispoisissa. Voitto tuli 10-tason täysosumalla ja kahden euron panoksella. Voittajat eivät olleet käyttäneet pelatessaan Veikkaus-korttia, joten voitot on lunastettava Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä.

Varsinais-Suomessa oli onnekas ilta, sillä samasta arvonnasta osui myös 100 000 euron voitto naantalilaiselle nettipelaajalle. Voitto tuli 50 sentin rivipanoksella ja 10-tason täysosumalla. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Maanantai oli onnekas Keno-päivä myös monelle muulle pelaajalle, sillä erisuuruisia voittoja jaettiin päivän aikana yli 141 000 kappaletta.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).