Bauer Watertechnology Oy

Vastine Vesitekno Oy:n lehdistötiedotteeseen

Vesitekno Oy:n 24.10.2017 10:11 julkaisema lehdistötiedote oli virheellinen ja harhaanjohtava, koska kyseinen markkinaoikeuden päätös ei ole lainvoimainen. Tämä asia ei käy tiedotteesta ilmi.

Lisäksi tiedotteessa annetaan virheellisesti ja harhaanjohtavasti ymmärtää, että seuraavat lauseet olisivat markkinaoikeuden toteamaa:

”VesiTekno Oy:n markkinoima, ympäristöystävällinen sähköinen vedenkäsittelyjärjestelmä Vulcan suojaa vesiputkia ja laitteita kalkkeutumiselta ja ruostumiselta. Menetelmä perustuu patentoituun Vulcan-Impulse -teknologiaan, jossa vesi käsitellään ilman kemikaaleja tai suolaa. Bauer Watertechnology Oy:n tuotteet muodostavat toimiessaan voimakkaan magneettikentän. Vulcan-vedenkäsittelyjärjestelmää myydään menestyksekkäästi yli 80 maassa.”

Lehdistötiedotteessa käydään läpi markkinaoikeuden päätöstä, mutta lehdistötiedotteen tekijä on lisännyt päätöksen keskelle asiaan kuulumattoman oman mielipiteensä, jolla tietoisesti pyritään harhaanjohtamaan lukijoita.

Edellä mainitut seikat pyydetään välittömästi huomioimaan.

Helsingissä, 25. lokakuuta 2017

BAUER WATERTECHNOLOGY OY

Puhelin +358 9 276 99 556
Email: info@bauer-wt.com

Bauer Watertechnology Oy
Jaakonkatu 2

+358 9 276 99 556, info@bauer-wt.comhttp://www.bauer-wt.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Bauer Watertechnology Oy

Bauer Watertechnology Oy on voittanut Markkinaoikeudessa kiistan, joka koski vantaalaisen VesiTekno Oy:n harhaanjohtavaa ja vääristelevää tiedottamista Bauerin tuotteista18.8.2015 15:26Tiedote

TIEDOTE 18.8.2015. Markkinaoikeuden päätös koski sopimatonta menettelyä elinkeinotoiminnassa. Tuomioistuin kielsi 50 000 euron sakon uhalla VesiTeknoa markkinoinnissaan vääristämästä Bauerin tuotteita koskevia mittaustuloksia sekä vääristelemästä Bauerin tuotteiden väitettyjä terveyshaittoja.