Veikkaukselta Iivo-tupla: Voittavatko Iivo Niskanen ja hänen osaomistamana Bismarck Comery keskiviikkona?

Veikkaus tarjoaa keskiviikkona erikoisvedon, jossa veikataan Iivo Niskasen menestystä hiihdon MM-kisoissa Seefeldissä ja Niskasen osaomistaman Bismarck Comeryn onnistumista Vermossa.

Iivo-tupla on Pitkävedon erikoiskohde, jossa yhdistyvät ennen näkemättömällä tavalla murtomaahiihto ja raviurheilu. Vedon kohde on se, voittavatko molemmat vai eivät. Molempien voitolle eli merkille 1 kerroin on 3,60 ja vaihtoehdolle 2 eli jompikumpi tai kumpikaan ei voita 1,25.

Niskanen puolustaa kahden vuoden takaista maailmanmestaruuttaan keskiviikkona klo 15 alkaen ja Bismarck Comery kahden viikon takaista Vermon voittoaan klo 19.15 alkaen. Iivon kisamatkana on 15 kilometriä, Bismarck Comeryn 2,1 kilometriä.

- Vetokohde on täysin uudenlainen valikoimassamme. Sen mahdollistaa suurhiihtäjämme Niskasen vahva harrastuneisuus raviurheilun puolella, kertoo sisältövastaava Sami Sundström Veikkauksen urheilupeleistä.

Kaksinkertaisen olympiavoittajan Niskasen lisäksi kilpailussa hiihtävät suomalaisista Ristomatti Hakola, Perttu Hyvärinen, Anssi Pentsinen ja Joni Mäki.

Lämminveriruuna Bismarck Comery on aloittanut uransa lupaavasti ja oli erityisen vakuuttava viime kisassaan Vermossa viime keskiviikkona. Bismarck Comeryn omistaa Talli Hiihtoliito, johon Niskasen lisäksi kuuluvat Matti Heikkinen, Ristomatti Hakola, Perttu Hyvärinen, Martti Jylhä, Lauri Lepistö, Jari Räisänen, Jesse Väänänen, Jari Vilmi ja Kari Lähdekorpi.