Veikkauksen brändijohtajaksi Suvituuli Tuukkanen

Veikkauksen brändijohtajana aloittaa KTM Suvituuli Tuukkanen, 43. Hän siirtyy Veikkaukseen hasan & partnersista, jossa hän on toiminut strategiajohtajana.

Suvituuli on työskennellyt viimeisen kolmen vuoden ajan tiiviissä yhteistyössä Veikkauksen kanssa. Hän on toiminut strategisissa hankkeissa sekä ollut suunnittelemassa ja rakentamassa kuluvan vuoden alussa aloittaneen Veikkauksen brändiä. Suvituuli aloittaa tehtävässään 1.10.2017.

- Haimme brändin kehittäjää ja visionääriä, joka luotsaa Veikkauksen kohti tulevaisuuden markkinointia. Suvituulin tehtävänä on brändin rakentaminen niin, että suomalaiset entistä laajemmin hyväksyvät Veikkauksen hyvää tekevänä yhtiönä, sanoo Veikkauksen kaupallinen johtaja Nora Vähävirta.

- Olen innoissani päästessäni markkinoinnin näköalapaikalle ja tekemään työtä yhteiskunnallisesti merkittävän brändin kanssa. Sillä mitä Veikkaus tekee, on aidosti merkitystä meidän kaikkien suomalaisten elämään, Suvituuli Tuukkanen sanoo.

Yhteydenotot Maria Roos, Veikkauksen viestintä, p. 040 508 4143