Veikkauksen hallituksen ja hallintoneuvoston kokoonpanoon muutoksia

Veikkauksen hallitukseen on 27.3.2017 pidetyssä yhtiökokouksessa nimetty uudeksi jäseneksi kansanedustaja Ilkka Kanerva. Kanerva on aikaisemmin toiminut yhtiön hallintoneuvoston puheenjohtajana. Hallintoneuvoston uudeksi puheenjohtajaksi nimettiin kansanedustaja Timo Heinonen. Heinonen on aikaisemmin ollut hallintoneuvoston jäsen.

Hallintoneuvostoon nimettiin yhtiökokouksessa lisäksi viisi uutta jäsentä: kansanedustaja Reijo Hongisto, Suomen kansallisoopperan ja -baletin pääjohtaja Gita Kadambi, Allianssin pääsihteeri Anna Munsterhjelm, kansanedustaja Sofia Vikman sekä Suomen Sinfoniaorkesterit ry:n toiminnanjohtaja Helena Värri.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa OTK Olli-Pekka Kallasvuo ja muina jäseninä talous- ja rahoitusjohtaja, KTM Outi Henriksson (Aktia Pankki Oyj), finanssineuvos Minna Pajumaa (valtioneuvoston kanslia), kansanedustaja Tuomo Puumala, itsenäinen neuvonantaja, KTM Hanna Sievinen, kansanedustaja Jutta Urpilainen sekä varatuomari Raimo Vistbacka.

Veikkauksen hallituksen ja hallintoneuvoston kokoonpano ja muut tiedot osoitteessa: https://www.veikkaus.fi/fi/yritys#!/yritystietoa/organisaatio

Lisätietoja: Finanssineuvos Pekka Hurtola, Valtioneuvoston kanslia, p. 029 516 0143.