Veikkauksen MM-futiskisa vie kärkikolmikon Kympin ja Kasin kanssa unelmamatkalle USA:han

Veikkauksen MM-futiskisa tarjoaa jälleen mahdollisuuden loistaa tiedoillaan, kerätä oman joukkueen ja kolmelle parhaalle unelmien urheilumatkan USA:han Jari Litmasen ja Teemu Selänteen kanssa.

MM-futisveikkauksessa tarvitaan taidon lisäksi tuuria, sillä pisteitä jaetaan neljässä kategoriassa:

10 pistettä: oikea ottelutulos
4 pistettä: oikein veikattu merkki (1 tai 2) ja maalimäärä toiselle joukkueelle (ei X)
3 pistettä: oikein veikattu merkki (voittaja/tasapeli)
1 piste: oikein veikattu maalimäärä toiselle joukkueelle

- Täsmälleen oikeilla tuloksilla saa tehty kenguruhyppyjä tuloslistassa, joten niitä kannattaa hakea. Listan kunkin kohteen veikkaaminen päättyy juuri ennen ottelun alkua. Kolme listaa on jo avoinna, ja ne voi kaikki veikata kerralla. Parempi tulos on todennäköisempi veikkaamalla otteluita edellisten päätyttyä ja niistä vinkkejä haistelemalla, vinkkaa Sami Sundström.

Osviittaa joukkueiden voimasuhteista saa kertoimista, jotka kuvastavat Veikkauksen arviota siitä, mikä mahdollisuus kullakin on menestyä kisassa maailman tavoitelluimmasta pokaalista, italialaisen taiteilija Silvio Gazzanigan suunnittelemasta FIFA World Cupista, joka tuli Jules Rimet -pokaalin seuraajaksi vuonna 1974.

Kärki Veikkauksen kertoimissa viime turnauksessa ja nyt:

2014   2018
1. Brasilia 3,75 Brasilia 4,90
2. Argentiina 4,80 Saksa 5,50
3. Espanja 6,50 Espanja 6,00
4. Saksa 6,50 Ranska 7,50

Neljä vuotta sitten kultaa otti Saksa lyömällä Argentiinan finaalissa 1-0 Mario Götzen jatkoaikamaalilla. Pronssiottelussa Brasilia hävisi Hollannille 0-3, jonka voittokerroin oli 30,00.

Katso kaikki MM-kertoimet.

MM-futisveikkaukseen jopa Keravan tai Savonlinnan verran osallistujia

MM-futisveikkaukseen odotetaan 30 000 - 35 000:tta osallistujaa eli Keravan tai Savonlinnan verran väkeä.

Selviytymistä kärkiporukkaan voi pitää melkoisena suorituksena, mutta palkinnotkin ovat sen arvoisia: kolmelle parhaalle lennot, majoitukset, otteluliput ja muuta ohjelmaa sisältävän urheilumatka, jossa ovat mukana suomalaiset ikonit Jari Litmanen ja Teemu Selänne. Sijoille 4.-10. sijoittuneet saavat myös jalkapallonystävän sydäntä lämmittävän palkinnon eli kaksi VIP-lippu ja hotelliyöpymisen Nations Leaguen otteluun Suomi-Unkari 8.9. Tampereella.

Myös parhaiden ryhmien parhaat palkitaan ja osallistuneiden kesken myös arvotaan listakohtaisia palkintoja.

Ryhmillä oma keskustelumahdollisuus

Henkilökohtaisen kilpailun lisäksi kisasivustolla on mahdollisuus koota oma joukkue ryhmäkilpailuun. Ryhmään voi kutsua ystäviä tai esimerkiksi työporukan tai harrastusyhteisön jäseniä. Ryhmän jäsenet näkevät toistensa kisatulokset ja pääsevät vertailemaan niitä helposti. Ryhmän sisällä on myös mahdollisuus pitää yllä omaa keskustelua ja spekulaatioita.

Osallistuminen edellyttää 18 vuoden ikää ja rekisteröitymistä MM-futisveikkaus 2018 -kisan osallistujaksi osoitteessa mm-veikkaus.fi