Veikkauksen Synttärit-pelistä 150 000 euron päävoitto Kirkkonummelle

Synttärit-onni potkaisi keskiviikkona 7.2 kirkkonummelaista nettipelaajaa.

Kirkkonummelainen pelaaja nappasi itselleen Synttärit-pelin päävoiton 1 euron panoksella.

Netissä pelattu oikea rivi toi pelaajalle 150 000 euroa.

Keskiviikkona 7.2 klo 20 arvotun Synttärit-pelin oikea rivi on: 7. HEINÄ 59 E

Pelaaja on Veikkauksen etuasiakas, joten hän saa voiton suoraan tililleen.

Päävoitto suurimmillaan 300 000 euroa

Viime lokakuussa pelattavaksi tulleessa Synttärit-pelissä tavoitellaan 75 000 – 300 000 euron päävoittoja oikeasta päivästä, kuukaudesta, vuodesta ja kirjaimesta koostuvalla rivillä.

Päävoiton suuruus riippuu rivipanoksesta, joka voi olla 50 senttiä, euro tai kaksi euroa. Pelissä on yhteensä kahdeksan voittoluokkaa ja siinä voittaa aina, kun rivissä on kuukausi oikein.

Synttärit arvotaan päivittäin klo 20.

Synttärit-peli

• Synttärit tuli pelattavaksi 19.10.2017
  • Peliin osallistuvat rivit ovat muotoa päivä, kuukausi, vuosi (kahdella numerolla) ja kirjain, eli pelaajan rivi voisi olla esimerkiksi 28. touko 64 T.
  • Peliriviin ei voi sisällyttää karkauspäivää 29.2.
  • Päävoitto on panoksesta riippuen 75 000 – 300 000 euroa.
  • Peliä voi pelata 50 sentin, euron tai kahden euron panoksilla.
  • Päävoiton todennäköisyys on 1 : 1 058 500.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3,0 milj. euroa.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.