Veikkaus tavoitti Loton ennätysvoittajan

Veikkaus on päässyt onnittelemaan viime viikonloppuna 14,5 miljoonaa euroa voittanutta Loton ennätysvoittajaa.

Voittaja on ruokolahtelainen mies, joka pelasi voittopelinsä veikkaus.fi:ssä. Voittaja saa nettipelaajana 14,5 miljoonan euron voittonsa suoraan pankkitililleen kolmen viikon karenssiajan jälkeen maanantaina 25.6.

– Olemme todella iloisia, että pääsimme onnittelemaan kaikkien aikojan suurimman lottovoiton voittanutta henkilöä ja kuulimme, että hän on tietoinen voitostaan. Tällä kertaa ei kuitenkaan ollut sitä riskiä, että voitto olisi jäänyt lunastamatta, sillä voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa automaattisesti tililleen, Veikkauksen tiedottaja Pipsa Öhman sanoo.

Veikkaus ei anna lisätietoja voittajasta.

Suurimmat yhdelle henkilölle menneet lottovoitot:

1. 14,5 milj. euroa: Ruokolahti, kierros 22/2018
  2. 13,3 milj. euroa: Lahti, kierros 15/2014
  3. 12,8 milj. euroa: Helsinki, kierros 36/2013
  4. 12,2 milj. euroa: Helsinki, kierros 43/2012
  5. 10 milj. euroa: Kempele, kierros 13/2018
  6. 9 milj. euroa: Tuusula, kierros 1/2017
  7. 8 milj. euroa: Tampere, kierros 11/2016
  8. 8 milj. euroa: Forssa, kierros 20/2011
  9. 8 milj. euroa: Vihti, kierros 21/2016
  10. 7,5 milj. euroa: Espoo, kierros 13/2011

Ruokolahdelle Loton historian aikana osuneet päävoitot:

• 14,5 milj. euroa, kierros 22/2018
  • 5 milj. euroa, kierros 47/2012
  • 598 000 euroa (31 osuuden porukka), kierros 23/1996
  • 1,9 milj. euroa, kierros 25/1993

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.