Veikkaus valitsi taktisen mainostoimistokumppanin

Orange Advertising Oy on Veikkauksen uusi mainostoimistokumppani operatiiviseen suunnitteluun ja markkinoinnin jatkuviin toimenpiteisiin. Toimisto hoitaa jatkossa digitaalisten, liikkuvan kuvan ja muiden markkinointisisältöjen tuotannot.

Kevään ja kesän aikana tehdyn julkisen kilpailutuksen myötä Veikkaus siirtyy toimintamalliin, jossa konseptien ja suurien kampanjakokonaisuuksien suunnittelu eriytetään markkinoinnin tuotannollisesta tekemisestä.  Aiemmin kesäkuussa valittiin hasan & partners, Miltton Creative ja Bob the Robot Veikkauksen luoviksi konseptitoimistoiksi.

− Tavoitteena on joustava palvelumalli, jonka avulla Veikkauksen markkinoinnin erilaiset konseptit jalkautuvat luovasti, kustannustehokkaasti ja nykyaikaisia menetelmiä hyödyntäen jatkuviksi kohtaamisiksi asiakkaiden kanssa, sanoo Veikkauksen brändijohtaja Suvituuli Tuukkanen.

Tuotannollisten kumppaneiden kilpailutuksessa oli mukana kaikkiaan 15 toimistoa. Valinnassa painotettiin mm. joustavaa palvelumallia ja työkaluja, kykyä ja näyttöjä olemassa olevien konseptien hyödyntämisestä ja jalkauttamisesta sekä hinnoittelua.

− Orange Adverting oli tasaisen vahva kaikilla osa-alueilla. Toimisto tarjoaa Veikkaukselle kustannustehokkaan yhteistyömallin, jolla tuotannollisen tekemisen läpimenoaikaa voidaan lyhentää ja prosesseja automatisoida, kertoo Tuukkanen.

Sopimuskauden on tarkoitus alkaa elo-syyskuussa 2018.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.