Veli-Matti Peltola TRALin puheenjohtajaksi

Valtuuston syyskokous valitsi Tradenomiliitto TRALille uuden hallituksen. Puheenjohtajaksi valittiin Veli-Matti Peltola, joka aiemmin toimi liiton 1. varapuheenjohtajana.

- Puheenjohtajakauteni tavoitteena on johtaa tradenomeja ennakkoluulottomasti ja rohkeasti, Peltola sanoo. - Haluan liittomme olevan arvojemme mukaisesti Suomen edelläkäyvin palkansaajajärjestö, joka uusilla keskustelunavauksilla ja vaikuttamistyöllä varmistaa jäsentemme menestyksen työelämässä, jatkaa Peltola.

Kokouksessa varapuheenjohtajiksi valittiin Jaakko Hyvönen ja Suvi Rossi. Hallituksen jäseniksi valittiin Liisa Heinonen, Marko Pesu, Minna Salo, Mika Haapsaari, Reetta   Ahonen, Anssi Ketopaikka, Heidi Retsä ja Emmi Salminen. Tradenomiopiskelijoita hallituksessa edustaa Tradenomiopiskelijaliitto TROLin puheenjohtaja.

Hallituksen toimikausi kestää seuraaviin valtuustovaaleihin kevääseen 2020 saakka. TRALin valtuusto on liiton ylin päättävä elin ja sen sääntömääräinen syyskokous pidettiin tänään Turussa.

Veli-Matti Peltola, puheenjohtaja