Velkaneuvontaa Tampereen keskustorilla 4.6.

Luotonhallinnan asiantuntijayritys Intrum pystyttää jälleen suositun asiakasneuvontatelttansa Tampereen keskustorille. Teltalla saa kuluttajaneuvontaa viivästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa.

Henkilökohtaisen talouden rakenteen tunteminen on avain terveeseen maksukäyttäytymiseen. Intrumin asiakasneuvotteluteltassa on mahdollista keskustella asiantuntijoidemme kanssa kasvotusten velkaantumiseen liittyvistä kysymyksistä.

Intrumin asiakasneuvontateltta päivystää jo 17. vuotta Suomen kesässä. Teltan löytää Tampereen keskustorilta jokaisena kesäkuukautena.

Asiakasneuvontateltalta kuluttajat saavat ohjeita siitä, mistä voi saada apua maksuvaikeuksien kohdatessa ja miten kannattaa toimia tilanteessa, jos lasku on edennyt perintään. Kaikkien osapuolten, niin myyjän kuin ostajan yhteinen etu on, että rästiin jääneen maksun hoitaminen alkaa mahdollisimman pikaisesti. Näin maksajan luottotiedot pysyvät puhtaina ja ylimääräiset kulut kurissa.

- Pyrimme tavoittamaan teltalla mahdollisimman monta asiakasta ja kertomaan, kuinka he voivat sopia joustavasti laskuihin liittyvistä asioista. Koskaan ei ole liian myöhäistä hakea apua ja neuvoja, kannustaa Intrumin toimitusjohtaja Tommi Sova.

Teltalla kuluttajia palvelee Intrumin asiakaspalvelijat, jotka ovat tutkitusti alansa parhaimmistoa. Teltta on avoinna Tampereen keskustorilla 4.6., 9.7. ja 6.8. kello 8.00-15:30.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:
viestintäpäällikkö Leena Rindel, ouh: 050 376 1124, leena.rindell@intrum.com

KORJATTU TIEDOTE: Yritysten maksuviiveet laskusuunnassa vuoden loppua kohden26.2.2019 11:35:59 EETTiedote

TIEDOTTREESEEN KORJATTU MAKSUVIIVEELLISTEN YRITYSTEN PROSENTUAALISEN OSUUDEN MUUTOS. Vuoden 2018 lopussa 5,40 prosentilla yrityksistä ilmeni maksuviiveitä. Maksuviiveellisten yritysten prosentuaalinen osuus kaikista yrityksistä ei juurikaan muuttunut vuoden viimeisellä neljänneksellä verrattuna edelliseen vuoteen. Koko vuoden maksuviiveitä tarkasteltaessa yritysten maksuviiveissä on nähtävissä laskeva trendi kolmena peräkkäisenä vuonna loppuvuotta kohti, selviää Intrumin maksuviiveraportista.