Venexpon vapaaehtoiset messujen pääsylippumaksut menivät Saaristomeren hyväksi

Tiedote 23.11.2018. Venexpossa Turun Messukeskuksessa tehtiin 8.-11.11. laadukkaita venehankintoja tulevaan kesään. Tapahtumassa oli 54 näytteilleasettajaa. Messulippu tapahtumaan oli kävijöille maksuton, mutta pääsylippuihin varatut rahat toivottiin ohjattavan hyvän tarkoitukseen.

-Vapaaehtoisen pääsymaksutuoton ohjasimme tänä vuonna Saaistomeren Suojelurahaston toiminnalle, sanoo messujen projektijohtaja Tiina Heiskari.

Lahjoituksia kertyikin neljän päivän aikana 1234 euroa.Saaristomeren suojelurahastolla kohdentaa lahjoituksen SaaRa-hankkeelle.

-Lahjoitukset Saaristomeren Suojelurahasto kohdentaa meneillä olevalle Ravinnekiertoa Saaristomeren matkailukohteissa (SaaRa) -hankkeelle, lupaa Saaristomeren Suojelurahaston toiminnanjohtaja Tove Holm.

SaaRa-hankkeessa herätetään toimenpiteillä sekä tiedotuksella saaristossa toimivien vapaa-ajan asukkaiden, palveluntuottajien kuin matkailijoiden ja veneilijöiden vastuuta. Tavoitteena on vähentää näin biojätteen syntymistä sekä kierrättää tehokkaasti Saaristomeren alueella hyödynnettävissä olevia matkailun aiheuttamia ravinteita. Hanketta toteuttavat yhteistyössä Turun yliopiston Brahea-keskus ja Pidä Saaristo Siistinä ry. Hanke jatkuu lokakuun loppuun 2019.

Saaristomeren Suojelurahasto on vuodesta 2008 alkaen kanavoinut noin 500 000 euroa vesiensuojelutyöhön ja tietoisuuden lisäämiseen.

Lisätietoja:

Projektijohtaja Tiina Heiskari, Turun Messukeskus Oy
puh. 050 487 2015, tiina.heiskari@turunmessukeskus.fi

www.venexpo.fi

#venexpo #turunmessukeskus

Toiminnanjohtaja Tove Holm, Saaristomeren Suojelurahasto

puh. 040 556 5426, tove.holm@centrumbalticum.org

Rekryexpo 10.4. Turun Messukeskuksessa – Avoimia työpaikkoja, tarinaa yrittämisestä ja työnhausta tulevaisuudessa8.4.2019 11:32:17 EESTTiedote

Turun Messukeskuksessa järjestetään 10.4. Rekryexpo, jossa Varsinais-Suomen avoimet työpaikat kohtaavat työnhakijat. Tapahtuma järjestetään nyt neljännen kerran, ja tapahtuman kautta on työllistynyt jo monia. Tarjolla on tälläkin kertaa noin 2500 avointa työpaikkaa ja töitä tarjoavia yrityksiä on mukana noin 40. Rekryexpoon on maksuton sisäänpääsy.

Rekryexpo 10.4. Turun Messukeskuksessa – Avoimia työpaikkoja riittää edelleen Rekryexpossa2.4.2019 12:36:04 EESTTiedote

Turun Messukeskuksessa järjestetään 10.4. Rekryexpo, jossa Varsinais-Suomen avoimet työpaikat kohtaavat työnhakijat. Tapahtuma järjestetään nyt jo neljännen kerran, ja tapahtuman kautta on työllistynyt jo monia. Tarjolla on tälläkin kertaa noin 2500 avointa työpaikkaa. Rekryexpoon on maksuton sisäänpääsy. Tapahtumassa on mielenkiintoista sisältöä myös muille kuin aktiivisesti töitä etsiville.