Venezuelalainen kirjailija Karina Sainz Borgo esiintyy Turun Kirjamessuilla

Tiedote 3.6.2019. Turun Kirjamessuille saapuu kirjavieras Venezuelasta. Kirjailija Karina Sainz Borgo julkistaa messuilla romaaninsa Caracasissa on vielä yö (Kustannusosakeyhtiö Aula & Co). Sen on suomentanut espanjankielisestä alkuperäisteoksesta La hija de la española Taina Helkamo. Turun Kirjamessut ovat 4.-6.10. ja messujen ohjelma julkaistaan 2.9.

Sainz Borgo, Karin. Foto: Jeosm.

Caracasissa on vielä yö on terävä ja kipeän kaunis romaani, joka kuvaa Venezuelaa kaaoksen partaalla. Romaani maalaa lukijan eteen myös rauhallisemman menneisyyden, ajan, jolloin sekä kaupungissa että maaseudulla oli turvallista ja yhteiskunta toimi.

Kirjailija Karina Sainz Borgo syntyi Venezuelassa vuonna 1982. Hän muutti kymmenen vuotta sitten Espanjaan El Nacional-lehden kirjeenvaihtajaksi ja hän asuu nykyään Madridissa.

Kirjailijan haastattelupyynnöt ennakkoon ja messuilla sekä kirjan vedospyynnöt (vedos valmistuu elokuun lopussa):
Kustannusosakeyhtiö Aula & Co, viestintäpäällikkö Nora Varjama, puh. 050 547 6868, nora.varjama@aulakustannus.fi

Lisätiedot Turun Kirjamessuista:

Tiina Heiskari, projektijohtaja, puh. 050 487 2015, tiina.heiskari@turunmessukeskus.fi
Jenni Haukio, ohjelmajohtaja, jenni.haukio@turunmessukeskus.fi
Taina Pärkö-Luotonen, viestintäpäällikkö, puh. 040 505 6424,
taina.parko-luotonen@turunmessukeskus.fi

Median akkreditointi messuille: https://www.turunmessukeskus.fi/medialle/akkreditointi/

Sainz Borgo, Karin. Foto: Jeosm.

Kesäkuun keskiviikot viihteellä ja heinäkuussa elokuviin. Turun Messukeskuksessa avautuvat ainutlaatuiset drive in -liveshow’t26.5.2020 11:13:15 EESTTiedote

Turun Messukeskuksen pihalle avautuvat kesäkuussa keskiviikkoiset drive in -livenäytökset vaihtuvin kulttuurisin teemoin. Heinäkuussa suvi-iltoja vietetään puolestaan elokuvien parissa, kun paikalle tulee Kinotourin drive in -elokuvateatteri. Koronaviruksen vuoksi järjestämiskieltolistalla ovat edelleen suuret tapahtumat, jonka vuoksi on nyt haettu toisenlaisia tapoja tarjota viihdettä ja kohtaamisia yleisölle – terveysturvallisuus, etäisyydet ja hygienia tiukasti huomioiden.