Veritaksen toimitusjohtajavaihdos päätökseen

Carl Haglund aloittaa tänään 15.6.2022 virallisesti työeläkeyhtiö Veritaksen toimitusjohtajana. Haglund valittiin Veritaksen toimitusjohtajaksi viime vuonna, ja hän aloitti työskentelyn yhtiössä lokakuussa 2021. Haglund on työskennellyt johtoryhmän jäsenenä ja samalla suorittanut yhtiön laatiman perehdyttämisohjelman.

Finanssivalvonta arvioi Haglundin osaamista kesäkuussa 2022 ja totesi, että osaaminen täyttää toimitusjohtajalle asetetut vaatimukset.

Veritaksen talousjohtaja Tommy Sandås on hoitanut toimitusjohtajan tehtävää Haglundin perehtymisjakson aikana. Sandås jatkaa työtään Veritaksen talousjohtajana ja varatoimitusjohtajana.

Lisätietoja: Suvi Asikainen, viestintäpäällikkö, puh. 050 560 0117, etunimi.sukunimi(at)veritas.fi.

20101 Turku