Verkkokaupan Kasvupolku®: Voittajaksi valittiin Pro Nutrition Finland Oy​

Tuomariston vakuutti voittaja Pro Nutrition Finland Oy:n hallittu kokonaisuus, osaamisen taso, hyvä tiimi ja kotimainen brändi.
Verkkokaupan Kasvupolun voittajaksi valittiin oululainen Pro Nutrition Finland Oy​. Kasvupolun kunniamaininnan sai lahtelainen Preeco Trading Oy.

Verkkokaupan Kasvupolun voittajaksi valittiin oululainen Pro Nutrition Finland Oy​. Kasvupolun kunniamaininnan sai lahtelainen Preeco Trading Oy.

Tuomariston kriteerit Kasvupolun voittajan ja kunniamainitun valinnassa olivat kannattavuus, tiimin valmius ja kasvu – jo tapahtunut ja potentiaalinen.

Tuomariston vakuutti voittaja Pro Nutrition Finland Oy:n hallittu kokonaisuus, osaamisen taso, hyvä tiimi ja kotimainen brändi. Tuomaristo koki, että konseptilla on mahdollisuuksia pärjätä nyt ja tulevaisuudessa.

Pro Nutrition Finland Oy​:n verkkokauppa keskittyy muun muassa lisäravinteisiin sekä treenivaatteisiin ja -varusteisiin.

Tuomariston kunniamaininnan saanut Preeco Trading Oy sai kehuja tuloksista, joita yritys on tehnyt vaikealla toimialalla. Kunniamainintaan yrityksen siivitti hyvän tuloksen lisäksi osaava tiimi ja hieno kasvutarina.

Preeco Trading Oy pyrkii tuomaan asiakkaille hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia tuotteita alhaisella kulurakenteella. Myyntikanavana toimivat omat verkkokaupat.

Yritykset etenevät valtakunnalliseen finaaliin 100 parhaan kasvuyrityksen joukkoon. Finalistijoukosta valitaan Startup ja Start Again -sarjojen parhaat yritykset valtakunnallisessa Kasvu Open Karnevaalissa. Tapahtuma järjestetään 23.-24.10.2019 Jyväskylässä.

Kasvupolun tuomaristo, kumppanit ja osallistujat

Kasvupolun tuomaristoon kuuluvat Ilona Leppälä (Oscar Software), Markus Laurio (Paytrail), Jarno Lahtinen (Oscar Software), Maiju Fernelius (Posti Group), Suvi Tikkanen (Paytrail) ja Seppo Sneck (Largo Capital).

Verkkokaupan Kasvupolulla mukana ovat polkukumppanit Posti, Paytrail ja Oscar Software.

Kasvupolun maksuttomaan sparraukseen osallistuivat myös Chia de Gracia Oy, CHOICE Finland Oy ja G Beauty Lab Oy Helsingistä, Aniverse Oy ja Saurum Osakeyhtiö Kuopiosta, KOTO Designmarket Jyväskylästä, Taitonetti Oy Oulusta, Decora House Oy Ylöjärveltä, Carccu Sastamalasta, Hevari Oy Heinolasta, Juomatarviketukku Lappo Oy Piikkiöstä, Suomen Tukkumyynti Oy Tampereelta ja Oy Diabet Ab Maskusta.

Kasvupolun lisätiedot

Oona Ikonen
oona.ikonen@bang.fi

Emma Varis
040 485 5999
emma.varis@bang.fi

Kasvu Open on Suomen suurin, kaikille pk-yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma. Mukaan sparraukseen voi hakea yrityksen liikevaihdosta, toimialasta, sijainnista tai iästä riippumatta.

Olemme kasvaneet pienestä pilottihankkeesta koko Suomen kattavaksi ja koko kasvuyrityskentän läpäiseväksi toimijaksi. Tavoitteemme on sytyttää kasvukipinä sellaisissakin yrityksissä, joissa sitä ei vielä ole.

Vuonna 2018 Kasvu Openille myönnettiin Tasavallan presidentin kansainvälistymispalkinto sekä European Enterprise Promotion Award, joka on Euroopan komission jakama tunnustus menestyksekkäimmille yritystoiminnan ja yrittäjyyden edistäjille.