Vermon Toto65-pelistä 32 euron systeemillä 52 000 euron voitto Espooseen

Pesäpalloilijoiden omistama ravihevonen Carleman kuului keskiviikon suosikkivoittajiin. Mutta kun muissa Toto65-kohteissa saatiin yllätyksiä toisensa perään, ei yksikään pelaaja saanut täysosumaa. Viisi oikein -tuloksiakin löytyi lopulta vain yksi, jolla espoolainen nettipelaaja voitti 52 248,40 euroa.

Carleman

Espoolaispelaaja oli pelannut Vermon raveja Veikkaus.fi :ssä, joten hän saa voiton suoraan pankkitililleen. Keskiviikon voittajista hänen 32 euron lapultaan puuttui vain kolmannen kohteen superyllättäjä Exclusive Koks, jota oli pelattu 0,25 prosenttia.

Voittaja sai jännittää riviään viimeisessä kohteessa tosissaan, sillä hänen systeemissään päätöskohteen ainoa merkki oli voittaja Newport Brodde.

Vermon harvoihin suosikkivoittajiin lukeutunut Carleman (Toto65-4) on Joensuun Mailan huippupelaajan ja Kultaisen Mailan voittajan Juha Puhtimäen kokoaman pesäpalloilijoiden ja raviurheilijoiden Pesiskimpan omistama hevonen.

Koska keskiviikkona ei löytynyt täysosumia, on Vermon 4.7. Toto65-kierroksella vähintään 70 017,22 euron jackpot. Myös sunnuntain 1.7. Lahden Toto65-pelissä on 40 000 euron jackpot.

Toto65
Vermo 27.6.2018

Lähtö Hevonen Ohjastaja Poisjäännit
Toto65-1 4 Cool Conclusion Tommi Kylliäinen
Toto65-2 5 The Rector Esa Holopainen 6,7
Toto65-3 2 Exclusive Koks Hannu Torvinen
Toto65-4 6 Carleman Jukka Torvinen
Toto65-5 9 Hupsis Antti Teivainen 2
Toto65-6 1 Newport Brodde Antti Teivainen 2

4-5-2-6-9-1

6 oikein

Ei täysosumia

5 oikein

Carleman

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.