Vermon Toto65-pelistä 65 000 euroa Mikkeliin ja 34 000 euroa Polvijärvelle

Vermon keskiviikkoinen Toto65-kierros toi suuret voitot mikkeliläiselle ja polvijärveläiselle nettipelaajalle (kierros 28/2017). Mikkeliläinen kuittasi pelillään runsaat 65 000 euroa ja polvijärveläinen lunasti täysosumalla alavoittoineen lähes 35 000 euroa.

Ensi viikonloppuna ravataan Mikkelissä St Michel ja pelataan Toto76-peli.

Mikkeliläisen voitto tuli runsaan 3 700 euron hajotuksella. Hän pelasi vain kuusi oikein -voittoluokkaa, jolloin voitto-osuus maksetaan kaksinkertaisena. Tarkka voittosumma on 65 175,00 euroa.

Polvijärveläisen peli maksoi 72,00 euroa ja toi 34 903,10 euron voiton, kun kuusi oikein -tuloksen lisäksi systeemissä oli 14 kappaletta viisi oikein –tuloksia, jotka toivat runsaat 2 300 euroa.

Kierroksen suurin yllättäjä oli kolmannen Toto65-kohteen Naomi Wibb, jota oli pelattu ainoastaan 0,58 prosenttia.

Toto65, 12.7. Vermo
Lähtö              Hevonen                 Ohjastaja                 Poisjäännit
L4 Toto65-1    7 Flynn Boko (SE)     Markku Nieminen
L5 Toto65-2    8 Tulinko                   Jussi Miettinen          5,9
L6 Toto65-3    5 Naomi Wibb (SE)   Jukka Torvinen           7
L7 Toto65-4    1 El Dirtyman             Iikka Nurmonen
L8 Toto65-5    3 Viking Bagger (DK) Hannu Torvinen
L9 Toto65-6    6 La Can Star Chip    Jyrki Tammimetsä
Voitonjako
6 oikein 7-8-5-1-3-6 32 587,50 €
5 oikein 7-8-5-1-3-6 165,40 €

Ensi viikonloppuna ravataan Mikkelissä St Michel ja pelataan Toto76-peli.