Vermosta vuoden suurin Toto-voitto - 226 463 euroa nettipelaajalle Riihimäelle

Vermon elokuinen Toto65-jackpotkierros oli yllätyksellinen. Oikeita rivejä löytyi lopulta vain yksi, jonka laati nettipelaaja Riihimäeltä. Voittaja oli pelannut vain Toto65-pelin ylintä voittoluokkaa ja näin 113 231,90 euron voitto kaksinkertaistui 226 463,80 euron voitoksi. Kyseessä on kuluvan vuoden suurin voitto Toto-peleistä.

Voittaja oli laatinut pelinsä pelitiedostona Veikkaus.fi:ssä.

Vuoden toinen yli 200 000 euron Toto-voitto saatiin kesäkuussa, kun espoolainen nettipelaaja voitti 216 840 euroa.

Kesän aikana on tullut muitakin suuria Toto-osumia, sillä lisäksi Härmän juhannusraveista keuruulainen nettipelaaja voitti yli 150 000 euroa Toto76-pelistä ja helsinkiläinen nettipelaaja Rovaniemen Kuninkuusraveista 123 000 euroa Toto76-pelistä.

Toto65
Vermo 8.8.