Vermosta vuoden suurin Toto-voitto - 226 463 euroa nettipelaajalle Riihimäelle

Vermon elokuinen Toto65-jackpotkierros oli yllätyksellinen. Oikeita rivejä löytyi lopulta vain yksi, jonka laati nettipelaaja Riihimäeltä. Voittaja oli pelannut vain Toto65-pelin ylintä voittoluokkaa ja näin 113 231,90 euron voitto kaksinkertaistui 226 463,80 euron voitoksi. Kyseessä on kuluvan vuoden suurin voitto Toto-peleistä.

Voittaja oli laatinut pelinsä pelitiedostona Veikkaus.fi:ssä.

Vuoden toinen yli 200 000 euron Toto-voitto saatiin kesäkuussa, kun espoolainen nettipelaaja voitti 216 840 euroa.

Kesän aikana on tullut muitakin suuria Toto-osumia, sillä lisäksi Härmän juhannusraveista keuruulainen nettipelaaja voitti yli 150 000 euroa Toto76-pelistä ja helsinkiläinen nettipelaaja Rovaniemen Kuninkuusraveista 123 000 euroa Toto76-pelistä.

Toto65
Vermo 8.8.

Lähtö Voittajahevonen Ohjastaja Poisjäännit
Toto65-1 2 Issaquah Sund Antti Teivainen 3,8
Toto65-2 7 Raw Jack Patrik Fernlund
Toto65-3 3 Julmin Peter Lindroos 12
Toto65-4 5 Mass Attack Juho Ihamuotila 10
Toto65-5 4 Uraia Ari Moilanen
Toto65-6 3 Carlos La Renta Hannu-Pekka Korpi 4,9

2-7-3-5-4-3

6 oikein 113231,90 euroa
5 oikein 1762,30 euroa

Toto

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.