Vesihuollon asiakaspalvelut muuttavat Helsingin Ilmalaan

Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY keskittää Helsingin Pasilassa, Espoon Mikkelänkalliossa sekä Vantaan Hosantiellä toimivat vesihuollon asiakaspalvelupisteensä Ilmalantori 1:een valmistuvaan uuteen pääkonttoriinsa. Pasilan liittymispalvelut muuttavat 22.1., Espoon ja Vantaan palvelupisteet sitä seuraavan viikon aikana.

Myös muu HSY:n henkilöstö Itä-Pasilasta muuttaa uuteen pääkonttoriin Ilmalaan tammikuun aikana. Muuton ei odoteta häiritsevän HSY:n asiakas- tai muita palveluita, vaan ne pyritään hoitamaan sujuvasti myös muuton aikana. Vesihuollon asiakaspalvelun osalta muutto saattaa aiheuttaa korkeintaan muutaman päivän viiveen esimerkiksi soittopyyntöihin vastaamiseen.

HSY:n pääkonttorin yhteystiedot sekä tulo-ohje löytyvät verkkosivuiltamme osoitteesta www.hsy.fi/yhteystiedot.

Tuija Loppi-Hakamäki, tuija.loppi-hakamaki(at)hsy.fi, puh. 09 1561 3037

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 13.4.201813.4.2018 10:37Tiedote

Hallitus päätti muun muassa osaltaan vesihuollon ja jätehuollon investointistrategioista ja -ohjelmista. Vuosille 2019 - 2028 ajoittuvissa ohjelmissa strategioiden toimenpiteet ja taloudelliset vaikutukset on kuvattu lähemmin. Päätökset viedään lausunnoille jäsenkuntiin toiminta- ja taloussuunnitelman 2019 - 2021 yhteydessä. Hallitus päätti lisäksi seuraavista hankinnoista: - Blominmäen jätevedenpuhdistamon rakennustöiden työmaavalvojaksi valittiin Ramboll CM Oy - Ilmala 1 vesitornin vesikaton kunnostuksen rakennusurakka tilataan Skanska Infra Oy:ltä - Viikinmäen jätevedenpuhdistamon tulokanavan saneerauksen pääurakoitsijaksi valittiin Skanska Infra Oy. Hallitus sai tiedoksi Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen. HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella vesihuollon ja jätehuollon investointistrategioista ja -ohjelmista. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Ystävällisin terve

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 13.4.201810.4.2018 15:25Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 13.4.2018 Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Hallitus päättää muun muassa osaltaan vesihuollon ja jätehuollon investointistrategioista ja -ohjelmista vuosille 2019 - 2028, ohjelmissa strategioiden toimenpiteet ja taloudelliset vaikutukset on kuvattu lähemmin. Päätökset viedään lausunnoille jäsenkuntiin toiminta- ja taloussuunnitelman 2019- 2021 yhteydessä. Hallitus päättää lisäksi seuraavista hankinnoista: - Blominmäen rakennustöiden valvontatyöt - Ilmala 1 vesitornin vesikaton kunnostuksen rakennusurakka - Viikinmäen jätevedenpuhdistamon tulokanavan saneerauksen pääurakoitsija. Hallitus saa tiedoksi Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen. HSY tiedottaa kokouksen jälkeen vesihuollon ja jätehuollon investointistrategioista ja -ohjelmista. Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 13.4.2018.