Vesihuollon asiakaspalvelut muuttavat Helsingin Ilmalaan

Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY keskittää Helsingin Pasilassa, Espoon Mikkelänkalliossa sekä Vantaan Hosantiellä toimivat vesihuollon asiakaspalvelupisteensä Ilmalantori 1:een valmistuvaan uuteen pääkonttoriinsa. Pasilan liittymispalvelut muuttavat 22.1., Espoon ja Vantaan palvelupisteet sitä seuraavan viikon aikana.

Myös muu HSY:n henkilöstö Itä-Pasilasta muuttaa uuteen pääkonttoriin Ilmalaan tammikuun aikana. Muuton ei odoteta häiritsevän HSY:n asiakas- tai muita palveluita, vaan ne pyritään hoitamaan sujuvasti myös muuton aikana. Vesihuollon asiakaspalvelun osalta muutto saattaa aiheuttaa korkeintaan muutaman päivän viiveen esimerkiksi soittopyyntöihin vastaamiseen.

HSY:n pääkonttorin yhteystiedot sekä tulo-ohje löytyvät verkkosivuiltamme osoitteesta www.hsy.fi/yhteystiedot.

Tuija Loppi-Hakamäki, tuija.loppi-hakamaki(at)hsy.fi, puh. 09 1561 3037

HSY:n hallituksen kokous 15.6.201815.6.2018 12:44Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 15.6.2018 Hallitus päätti muun muassa pyytää lausunnot Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta koskien HSY:n alustavaa toiminta- ja taloussuunnitelmaa vuosille 2019–2021 sekä hyväksyä järjestelyt pakkausjätteiden jätehuollosta HSY:n toimialueella. Hallitus päätti seuraavista hankinnoista: - Länsi-Vantaan alueen vesihuollon saneerausurakan urakoitsijaksi valittiin Terrawise Oy - viemäreiden kuntotutkimus- ja vastaanottokuvausten ensimmäinen osio tilataan Lassila & Tikanoja Oyj:ltä ja toinen osio Eerola Yhtiöt Oy:ltä ajalla 7/2018–12/2020. Hallitus sai tiedoksi Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen 2016–2019 seurannan keväällä 2018. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala puh.