Videokuvausta As Oy Vantaan Vadelman työmaalla

6.6.2017 12:32 | Assemblin Oy

Assemblin toteutti Silotek-talotekniikkaelementeistä malliasennuksen As Oy Vantaan Vadelmaan. As Oy Vantaan Vadelma rakentuu Vantaan Hakunilaan YIT:n toimesta, johon Assemblin toteuttaa LVIS-urakan.

Kuvassa asentaja Juho Pitkäniemi ja kuvaaja testaamassa eri kuvakulmia

Assemblin toteutti Silotek-talotekniikkaelementeistä malliasennuksen As Oy Vantaan Vadelmaan. As Oy Vantaan Vadelma rakentuu Vantaan Hakunilaan YIT:n toimesta, johon Assemblin toteuttaa LVIS-urakan.

Malliasennus videokuvattiin työmaalla 24.5.2017 ja asennuksen toteutti ilmastointiasentaja Juho Pitkäniemi. Yhden elementin asennukseen meni noin 15 minuuttia, joten kuvaukset sujuivat ketterästi häiritsemättä muita työntekijöitä. Videomateriaali julkaistaan Assemblinin kotisivuilla tämän kesän aikana.

Silotek-talotekniikkaelementti on markkinoiden ainoa kohdekohtaisesti räätälöitävä talotekniikkaelementti. Elementit valmistetaan Assemblinin omassa tehtaassa Vantaalla ja kaikkien elementtien valmistuksessa käytettävät rakennusmateriaalit ovat laadukkaita ja Suomessa tyyppihyväksyttyjä.

Lisätietoja kohteesta ja Silotekista

Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi
p. +358 50 390 1436

Kuvassa asentaja Juho Pitkäniemi ja kuvaaja testaamassa eri kuvakulmia

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi

Harppuunakorttelin parkkihallin ja N-rakennuksen talotekniikkatyöt ovat päässeet vauhtiin8.8.2017 13:23Tiedote

Assemblin on rakentamassa yhdessä Merimieseläkekassan ja muiden allianssikumppaneiden kanssa aivan uudentyyppistä asuinkerrostalokohdetta Turkuun. Uudiskohteessa rakennetaan eri vaiheissa 13 rakennusta käsittävä asuintalokortteli autohalleineen ja piha-alueineen. Allianssihankkeessa talotekniikkatyöt ovat päässeet vauhtiin ja tällä hetkellä rakentuu autohalli ja siihen liittyvä N-rakennus.