Videokuvausta As Oy Vantaan Vadelman työmaalla

Assemblin toteutti Silotek-talotekniikkaelementeistä malliasennuksen As Oy Vantaan Vadelmaan. As Oy Vantaan Vadelma rakentuu Vantaan Hakunilaan YIT:n toimesta, johon Assemblin toteuttaa LVIS-urakan.

Kuvassa asentaja Juho Pitkäniemi ja kuvaaja testaamassa eri kuvakulmia

Assemblin toteutti Silotek-talotekniikkaelementeistä malliasennuksen As Oy Vantaan Vadelmaan. As Oy Vantaan Vadelma rakentuu Vantaan Hakunilaan YIT:n toimesta, johon Assemblin toteuttaa LVIS-urakan.

Malliasennus videokuvattiin työmaalla 24.5.2017 ja asennuksen toteutti ilmastointiasentaja Juho Pitkäniemi. Yhden elementin asennukseen meni noin 15 minuuttia, joten kuvaukset sujuivat ketterästi häiritsemättä muita työntekijöitä. Videomateriaali julkaistaan Assemblinin kotisivuilla tämän kesän aikana.

Silotek-talotekniikkaelementti on markkinoiden ainoa kohdekohtaisesti räätälöitävä talotekniikkaelementti. Elementit valmistetaan Assemblinin omassa tehtaassa Vantaalla ja kaikkien elementtien valmistuksessa käytettävät rakennusmateriaalit ovat laadukkaita ja Suomessa tyyppihyväksyttyjä.

Lisätietoja kohteesta ja Silotekista

Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi
p. +358 50 390 1436

Aku Harnio
aku.harnio@assemblin.fi
p. +358 40 833 5282

Kuvassa asentaja Juho Pitkäniemi ja kuvaaja testaamassa eri kuvakulmia

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.