Videokuvausta As Oy Vantaan Vadelman työmaalla

Assemblin toteutti Silotek-talotekniikkaelementeistä malliasennuksen As Oy Vantaan Vadelmaan. As Oy Vantaan Vadelma rakentuu Vantaan Hakunilaan YIT:n toimesta, johon Assemblin toteuttaa LVIS-urakan.

Kuvassa asentaja Juho Pitkäniemi ja kuvaaja testaamassa eri kuvakulmia

Assemblin toteutti Silotek-talotekniikkaelementeistä malliasennuksen As Oy Vantaan Vadelmaan. As Oy Vantaan Vadelma rakentuu Vantaan Hakunilaan YIT:n toimesta, johon Assemblin toteuttaa LVIS-urakan.

Malliasennus videokuvattiin työmaalla 24.5.2017 ja asennuksen toteutti ilmastointiasentaja Juho Pitkäniemi. Yhden elementin asennukseen meni noin 15 minuuttia, joten kuvaukset sujuivat ketterästi häiritsemättä muita työntekijöitä. Videomateriaali julkaistaan Assemblinin kotisivuilla tämän kesän aikana.

Silotek-talotekniikkaelementti on markkinoiden ainoa kohdekohtaisesti räätälöitävä talotekniikkaelementti. Elementit valmistetaan Assemblinin omassa tehtaassa Vantaalla ja kaikkien elementtien valmistuksessa käytettävät rakennusmateriaalit ovat laadukkaita ja Suomessa tyyppihyväksyttyjä.

Lisätietoja kohteesta ja Silotekista

Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi
p. +358 50 390 1436

Aku Harnio
aku.harnio@assemblin.fi
p. +358 40 833 5282

Kuvassa asentaja Juho Pitkäniemi ja kuvaaja testaamassa eri kuvakulmia

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi

Yhteistoiminnallisemmat mallit vaativat aitoa ennakkoluulottomuutta ja luottamusta - miten luottamus rakentuu allianssimalleissa?5.12.2017 08:43Tiedote

Rakennusteollisuus on tällä hetkellä suuren myllerryksen keskellä. Media repii otsikoita kustannushaasteista, tehottomuudesta ja epäonnistuneista projekteista. Yhdeksi ratkaisuksi rakennusteollisuuden monimuotoisiin haasteisiin on esitetty entistä yhteistoiminnallisempia toteutusmuotoja kuten esimerkiksi allianssimallia. Allianssin periaatteena on tehdä asiat yhdessä sovitun sopimuskehyksen puitteissa. Tällaisissa malleissa yhtenä tärkeimpänä tukijalkana toimii luottamus. Miten luottamusta voidaan rakentaa allianssimallissa? Mitkä tekijät rakentavat luottamusta ja miten luottamus näkyy tulosviivan alla?