Vieremälle Kenosta 500 000 euron jättivoitto, Ouluun 200 000 ja Hyvinkäälle 50 000 euroa

Vieremälle tipahti keskiviikkona 500 000 euron suuruinen jättivoitto Kenosta (krs 32/2015). Kyseessä on jaettu ykkössija tämän vuoden kenovoittojen listalla. Edellisen kerran 500 000 euron voittoa on juhlittu Vaasassa maaliskuussa.

Vieremän S-marketissa myyty ennätysvoiton sisältänyt Keno oli pelattu kenotasolla 10. Rivi sisälsi myös Kunkkukertoimet-ominaisuuden, joka vähintään tuplaa voittosumman. Keskiviikoinen Kenon päiväarvonta toi pelaajalle 10-tason täysosuman ja myös Kunkkunumero osui onnenriviin. Näin ollen voittosumma kasvoi 200 000 eurosta 500 000 euroon. Edellinen Pohjois-Savoon osunut Kenon suurvoitto saatiin vain kaksi kuukautta aiemmin, kun kuopiolainen nettipelaaja nappasi kesäkuussa 200 000 euroa.

Vieremällä pelannut voittaja pääsee vierailemaan Veikkauksen pääkonttorilla, sillä yli 150 000 euron rekisteröitymättömänä pelatut voitot voi lunastaa ainoastaan Veikkauksen pääkonttorista. Mikäli pelaaja käyttää myyntipaikassa pelatessaan Veikkaus-korttia, mahdolliset voitot kilahtavat automaattisesti pelaajan tilille.

Oululainen nettipelaaja klikkaili kenorivin maanantain ilta-arvontaan. 10-tason Keno toi pelaajalle 200 000 euroa. Voitto tuli euron rivipanoksella. Koska pelaaja oli ruksinut rivinsä Veikkauksen verkkopalvelussa, 200 000 euroa siirtyy suoraan pelaajan tilille.

Hyvinkäälle napsahti keskiviikon päiväarvonnassa mukavat 50 000 euroa. Valintalo Paavolassa Veikkauksen pelimyyjälle jätetty 9-tason kenorivi oli maksanut euron. Pelaaja voi lunastaa voittonsa lähimmästä Danske Bankista, josta maksetaan alle 150 000 euron suuruiset suurvoitot.

Keno on Veikkauksen toiseksi suosituin peli. Kenoa voi pelata kaksi kertaa päivässä. Pelaaja voi osallistua joko päiväarvontaan, ilta-arvontaan tai molempiin. Kenossa arvotaan 20 numeroa 1 ja 70 väliltä. Pelaaja valitsee pelatessaan tason, joka määrää sen, kuinka monta oikeaa numeroa hän yrittää arvata. Mitä korkeampi kenotaso, sitä suuremmat voitot. Mitä alempi kenotaso, sitä helpompaa on voittaa kyseisen tason päävoitto.

Kenossa voitetaan päivittäin keskimäärin 150 000 erikokoista voittoa.

TOP3 suurinta yksittäiselle pelaajalle osunutta kenovoittoa vuonna 2015

Summa, kunta, pelipaikka, kierros

1. 500 000 euroa, Vieremä, S-Market Vieremä, 32/2015

1. 500 000 euroa, Vaasa, veikkaus.fi, 10/2015

2. 400 000 euroa, Joensuu, Prisma Joensuu, 15/2015

2. 400 000 euroa, Kotka, Metsäkulman Kioski, 18/2015

3. 250 000 euroa, Sotkamo, veikkaus.fi, 19/2015

Vuoden toistaiseksi suurin kenovoitto napsahti Vieremälle.

Vuonna 2002 alkanut Keno tarjoaa mahdollisuuden voittaa niin pieniä kuin isojakin voittoja kaksi kertaa päivässä. Veikkaus on tehnyt suomalaisista voittajia jo 75 vuoden ajan. Joka viikko Veikkauksen tuotosta jaetaan yli 10 miljoonaa euroa taiteen, liikunnan, tieteen ja nuorisotyön tekemiseen – meille kaikille. www.veikkaus.fi/oletvoittaja