Vierumäki Country Club Oy

Vierumäen Salibandyakatemia aloittaa toimintansa syksyllä

Vielä tänä vuonna toimintansa aloittava Vierumäen Salibandyakatemia on tarkoitettu kaikille itsensä kehittämisestä kiinnostuneille ja motivoituneille junioriurheilijoille sekä valmentajille.

Vierumäen Salibandyakatemia on tarkoitettu urheilu-uraa tavoitteleville salibandyn B- ja C-juniorijoukkueiden tytöille ja pojille sekä valmentajille. Akatemian mentoreina toimivat salibandymaajoukkueen pitkäaikaiset luottopelaajat ja maailmanmestarit Mika ja Mikko Kohonen sekä Mikael "Mikke" Järvi.

Akatemiatoiminnan tavoitteena on tukea seurojen valmentajia jatkuvassa kehittymisessä sekä pelaajia kasvamaan kokonaisvaltaiseen urheilijan elämään. Erityisesti fysiikkaharjoittelussa, urheilijatestauksessa, ravintoon liittyvissä asioissa ja henkilökohtaisissa pelitaidossa akatemialla on paljon annettavaa. Kohoset ja Järvi tuovat omat kokemuksensa huippu-urheilusta ja salibandystä akatemian arvoihin, toiminnan linjauksiin ja konkreettisesti pelaajille pieninä käytännön vinkkeinä.

Akatemiaan on avoin valtakunnallinen haku ja valinnat tehdään hakemusten perusteella. Akatemiaan voivat hakea kaikki itsensä kehittämisestä kiinnostuneet ja motivoituneet junioriurheilijat sekä valmentajat.

Liikunnanopettaja, valmentaja (VAT) / Salibandyakatemia
Jere Vasarainen

Lataa
Vierumäen Salibandyakatemia toimii Suomen Urheiluopiston Valmennuskeskuksen alaisuudessa