Marketing Finland ry

Viestinnän alan vuoden tärkein tapahtuma pidetään taas livetilaisuutena 11.11.2021

Finnish Comms Awards 10-vuotisjuhlagaala pidetään Helsingissä 11.11.2021. Vuonna 2020 gaala pidettiin etätapahtumana. Rajoitusten purku on mahdollistanut tämän vuoden kilpailun palkintojen jaon sekä kilpailun 10. vuoden juhlistamisen livetapahtumana. Paikalle odotetaan suurta osallistujamäärää.

Vuoden parhaimpien viestintätöiden palkitsemisen lisäksi gaalassa on luvassa viihdettä, useamman ruokalajin pöytiintarjoiltu illallinen sekä kollegoiden ja yhteistyökumppaneiden tapaamista. Gaalalippujen myynti on nyt avoinna ja paikkoja on saatavilla rajoitetusti, Early Bird on voimassa 14.10.2021 saakka. Lipunmyynti päättyy viimeistään 31.10.2021. Gaalan järjestelyissä tullaan toimimaan THL:n senaikaisen ohjeistuksen mukaan.

Finnish Comms Awards 2021

Finnish Comms Awardsissa palkitaan parhaita viestintätöitä eri kategorioissa. Kilpailun tuomaristossa on viestinnän kokeneita ammattilaisia viestintätoimistoista, eri toimialoilta, mediasta ja yliopistoista. Kilpailun tuomaristo valitaan vuosittain.

Tänä vuonna kilpailu sai ennätysmäärän töitä (123 kpl) edellisvuosiin verrattuna. Pidennetty hakuaika vuoden ajatusjohtajan, vuoden viestintäkonsultin ja vuoden viestintätoimiston kategorioihin päättyy 10.10.2021. Kilpailun järjestää Marketing Finland yhteistyössä Vala Ry:n kanssa.

Yhteyshenkilöt

Päätuomari Tiinu Wuolio, toimitusjohtaja, Medita Communications, tiinu@medita.fi

Pia Tornikoski, pääsihteeri, VaLa ry, paasihteeri@vala.fi

Marketing Finland ry
Hitsaajankatu 24

010 248 1060https://www.marketingfinland.fi/

Marketing Finland on markkinoinnin liike, johon voivat liittyä jäseniksi markkinointia ja viestintää tekevät yritykset sekä alan palvelutarjoajat. Vuonna 2020 Marketing Finland sekä Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL päättivät toimintojensa yhdistämisestä. Tämän jälkeen Marketing Finlandin alle on järjestäytynyt myös muita markkinoinnin asiantuntijaorganisaatioita. Marketing Finlandin jäsenet ovat mukana ostamassa ja tuottamassa suurinta osaa Suomessa tehtävää markkinointia ja viestintää.

Marketing Finland kuuluu maailman johtaviin markkinoinnin verkostoihin: WFA, 90 % maailman markkinointiostoista, EACA, 2500 markkinoinnin ja viestinnän organisaatiota ja 120 000 ammattilaista 30 Euroopan maasta ja ICCO, 3000 viestintätoimistoa globaalisti 66 maasta.

Marketing Finlandin tehtäviin kuuluvat muun muassa edunvalvonta, alan koulutukset, konsultointi, sekä verkostojen rakentaminen. Marketing Finland järjestää Suomessa markkinoinnin ja viestinnän johtavia kilpailuja kuten Cannes Lions, Effie Awards Finland, Finnish Comms Awards, Young Lions Finland ja Vuoden brändinrakentaja.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Marketing Finland ry

Effie-tuomaristo on nyt valittu – kaksi tuomaristoa valitsee vuoden tuloksellisimmat markkinointikampanjat.30.9.2021 06:00:00 EEST | Tiedote

Vuoden 2021 tuomaristossa on yhteensä 41 asiantuntevaa tuomaria, päätuomarina toimii Suvi Lähde SEK:iltä. Tuomarointi on kaksivaiheinen ja kummallekin kierrokselle on oma tuomaristonsa. Ensimmäisen kierroksen tuomaristo valitsee finalistit ja toisen kierroksen tuomaristo valitsee voittajat. Tänä vuonna tuomarointi pyritään järjestämään livetilaisuutena.

Tarve naurulle ei koskaan katoa – nuoret viestintäammattilaiset suunnittelivat Sairaalaklovneille kampanjan PR World Cupissa28.9.2021 06:30:00 EEST | Tiedote

Next Generation PR World Cup on viestintä- ja PR-toimistoja edustavan ICCO:n uusi kilpailu, jossa markkinointiviestintäalan nuoret ammattilaiset pääsivät näyttämään viestintäosaamistaan. Marketing Finland järjesti Suomen osakilpailun, jossa varainhankintaan keskittyvä kilpailutyö toteutettiin Sairaalaklovnit ry:lle. Suomen osakilpailun voittajatiimi pääsee edustamaan maatamme kansainväliseen kilpailuun 13.-20.10.2021.