Viestintäkonserni Rud Pedersen laajenee Puolaan – vetäjä tulee Fortumilta

Yhteiskuntapoliittiseen neuvonantoon, päättäjävaikuttamiseen ja strategiseen viestintään keskittynyt konsulttitoimisto Rud Pedersen Group avaa toimiston Varsovaan. Puolan liiketoimintaa johtamaan ja kasvattamaan on nimetty Izabela Van den Bossche, joka on aiemmin toiminut johtajana Fortumin konserniviestinnässä.

”Asiakkaamme kaipaavat integroituja palveluita yli rajojen, ja näemme kysynnän kasvavan uusilla markkinoilla. Monet yritykset katsovat Pohjois-Eurooppaa kokonaisuutena organisoidessaan viestintäänsä ja vaikuttajasuhteitaan. Toimiston perustaminen Puolaan oli luonnollinen askel kasvussamme”, sanoo Morten Rud Pedersen, Rud Pedersen Groupin toimitusjohtaja ja perustaja.

”Puola, jolla on vahva jalansija Baltian alueella, oli loogisin seuraava askel Rud Pedersenille. Olen innoissani tullessani mukaan yritykseen, joka on osoittanut vaikuttavaa kasvua jopa näinä poikkeuksellisina aikoina. Uuden toimiston avaaminen laajentaa monikansallista tiimiämme ja antaa konsernille mahdollisuuden palvella nykyisiä asiakkaitaan Puolassa, mutta myös laajentaa asiakasportfoliotaan", kertoo Izabela Van den Bossche, joka tuo mukanaan yli 20 vuoden kokemuksen viestintä- ja julkishallinnon strategioiden rakentamisesta suuriin investointihankkeisiin.

”Näemme palveluillemme suurta kysyntää erityisesti kansainvälisille yrityksille, joilla on toimintaa tai tytäryhtiöitä Puolassa”, Van den Bossche lisää. "Odotamme nopeaa kasvumatkaa ja olemme valmiita laajentamaan tiimiämme tämän mukaisesti.

Rud Pedersen Group toimii nyt kymmenessä eri maassa. Suomessa yhtiö on toiminut vuodesta 2014.

Susanna Korpivaara, Suomen toimitusjohtaja, Rud Pedersen Public Affairs
susanna.korpivaara@rudpedersen.com

Izabela Van den Bossche, izabela@rudpedersen.com

Rud Pedersen Group on noin 350 asiantuntijan voimin kymmenessä maassa toimiva eurooppalainen konsulttiryhmä. Rud Pedersen Public Affairs keskittyy yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja päättäjäviestintään. Tytäryhtiö King Street täydentää palveluvalikoimaa viestinnässä ja strategiakonsultoinnissa. Palvelemme yrityksiä, julkisyhteisöjä ja organisaatiota. Suurin osa asiakkaistamme on kansainvälisiä toimijoita.

Ranskalainen CNTVRS osaksi Rud Pedersen Groupia18.5.2022 13:19:07 EEST | Tiedote

Ranskalainen yhteiskuntasuhteisiin ja strategiseen viestintään keskittynyt konsultointiyritys CNTVRS [controverse] on liittynyt osaksi Rud Pedersen Groupia. Rud Pedersen on 11 Euroopan maassa toimiva vaikuttajaviestintään, yhteiskuntasuhteisiin ja strategiseen viestintään erikoistunut viestintäkonserni. Kaupan jälkeen CNTVRS on Rud Pedersen Groupin virallinen edustaja Ranskassa, ja se tarjoaa asiakkailleen täyden valikoiman konsernin palveluja.