Viiden kohteen pitkävetorivi toi 1,50 eurolla yli 104 000 euroa Taipalsaarelle

Taipalsaarelainen nettipelaaja voitti 1,50 euron rivillään 104 533,20 euroa sunnuntaina. Kerroin kohosi lähes 70 000:een viidellä jalkapallokohteella, mikä on hyvin harvinaista.

- Voittaja poimi samalta päivältä kaikki cup-yllätykset ja vielä yhden La Ligan yllätystuloksen samaan riviin. Selkeillä altavastaajilla oli isot kertoimet, analysoi kiinteäkertoimisen vedonlyönnin tuotepäällikkö Niko Marttinen poikkeuksellista riviä.

Cup-otteluissa nähdään usein yllättäviä tuloksia. Niin nytkin, kun kaksi Englannin Kakkosliigan joukkuetta pudotti FA Cupissa Valioliigajoukkueet: Oldham voitti vieraissa Fulhamin ja Newport County kotonaan Leicesterin. Englannin yllätyksiin kuului myös mestaruussarjan Sheffield Unitedin 0-1-tappio liigatason alapuolella olevan konferenssin Barnetille.

Korkein kerroin riviin tuli Ranskan Coupe de Francessa, kun pariisilainen aluesarjan joukkue Noisy Le Grand löi maan Kakkosliigassa pelaavan korsikalaisjoukkue GFC Ajaccion 2-1 ja kerroin oli 13,00.

Viides kohde oli Espanjan La Ligasta. Suurseura mutta nykyisin myös kriisiseura Real Madrid kärsi kotonaan 0-2-tappio sansebastianilaisseura Real Sociedadille.

Taipalsaaren voittorivi:
8281 Fulham–Oldham 2 (1–2) 8,80
8298 Sheffield U–Barnet 2 (0–1) 9,80
8347 Noisy Le Grand–GCF Ajaccio 1 (2–1) 13,00
8357 Newport County–Leicester 1 (2–1) 8,40
9840 Real Madrid–Real Sociedad 2 (0–2) 7,40
Panos: 1,50 euroa
Kerroin: 69 688,81
Voitto: 104 533,20

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.