Viikonlopun Jokereista 40 000 euroa Helsinkiin sekä porukalle Kuopioon – 20 000 euron voittoja muuallekin Suomeen

Viikonlopun Jokeri-arvonnoissa (kierros 33/2017) löytyi viisi 6 oikein -tulosta. Niistä kaksi oli tuplattuja, joten voittosummaksi muodostui 40 000 euroa.

Perjantai-Jokerin arvonnassa 6 oikein -onni suosi Ylivieskassa asuvaa nettipelaajaa, viiden hengen nettiporukkaa, jonka jäsenet ovat eri puolilta Suomea sekä S-market Malmissa Helsingissä pelannutta Veikkauksen etuasiakasta. Ylivieskan ja nettiporukan voitot olivat 20 000 euroa. Malmilla pelannut asiakas oli valinnut riviinsä tuplauksen, joten hän nappasi Perjantai-Jokerista 40 000 euron potin.

Lauantai-Jokerissa puolestaan 6 oikein -tulos löytyi kahdesta rivistä: Tampereella kauppakeskus Duon R-kioskilla pelanneen pelaajan rivistä sekä Kuopiossa Puijonlaakson R-kioskilla pelanneen viiden osuuden porukan rivistä. Tampereen Jokeri-voittajan voittosumma on 20 000 euroa, ja Kuopion porukan rivi oli tuplattu, joten viiden kesken jaettiin 40 000 euron potti.

Perjantai-Jokerin voittorivi (kierros 33/2017) on 9 7 8 6 1 0 2.

Lauantai-Jokerin voittorivi (kierros 33/2017) on 3 6 8 6 4 0 7.