Viiksekkäitä huoltoautoja liikenteessä - Assemblin mukana kampanjoimassa eturauhassyöpää vastaan

Marraskuussa 2018 Assemblin tukee kampanjointia eturauhassyöpää vastaan. Eturauhassyöpä on Suomessa miesten yleisin syöpä, ja nykyään koko Suomen tavallisin syöpä johon sairastuu vuosittain noin 5 000 miestä. Marraskuun aikana Assemblin-konserni sekä työtekijät osallistuvat viiksi-kampanjaan monin eri tavoin.

Marraskuun aikana Assemblin-konserni sekä työtekijät osallistuvat Movemberiin monin eri tavoin.

Assemblin on Pohjoismaissa toimiva talotekniikan palvelutalo, joka työllistää melkein 6 000 ihmistä yli 100 paikkakunnalla. Viime vuonna Assemblinin Ruotsin yksiköt olivat mukana Movember-kampanjassa ja tänä vuonna koko konserni osallistuu kampanjointiin.

- Tällä hetkellä talotekniikka-alalla suurin osa tekijöistä on miehiä. Haluamme tukea tätä asiaa ja olla mukana levittämässä tietoisuutta eturauhassyövästä, toteaa Assemblinin vt. toimitusjohtaja Magnus Eriksson.

Assemblinilla kampanjointi näkyy sekä työntekijöiden arjessa, että ulospäin. Assemblinin huoltoautoihin kiinnitetään pahviset viikset, työntekijät vaatetetaan kampanja-paidoilla sekä työntekijöitä kannustetaan lahjoittamaan Assemblinin omakeräykseen Syöpäsäätiön sivustolla. Loppusumman, minkä Assemblinin työntekijät saavat kerättyä, tuplataan Assemblin Oy:n toimesta ja lahjoitetaan Assemblinin luomaan omakeräykseen.

- "Movember"-kampanja on yhdistelmä huumoria ja vakavaa asiaa. Haastamme mukaan meidän yhteistyökumppanit, muut talotekniikka-toimijat ja yksityiset henkilöt lahjoittamaan ja toivomme, että kumppanimme omien tekijöidemme lisäksi tukisivat kampanjaa myös kasvattamalla symboliset viikset marraskuun ajan, jatkaa Eriksson.

Lisätietoja eturauhassyövästä voit lukea tästä linkistä

Lahjoitustiedot

Lahjoituslinkki omakeräykseen: https://oma.syopasaatio.fi/9605