Viinilehti Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu

Helsingin Lauttasaaressa toimivan Viinilehti Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu ensi joulukuussa. Ohjat ottaa DI Heini Lehtonen, 33, joka aloittaa tutustumisen uuteen työhönsä ja työyhteisöön elokuussa. Samalla myös Viinilehti Oy:n hallituksessa tehdään muutoksia.

Heini Lehtonen on koulutukseltaan tuotantotalouden diplomi-insinööri ja työskentelee nykyisin Elisa Oyj:ssä Business Managerina. Lehtonen näkee Viinilehti Oy:ssä paljon itseään innostavaa kehittämispontentiaalia.

”Konsernista löytyvän rautaisen asiantuntemuksen ja tutun teeman ympärillä on hyviä mahdollisuuksia löytää uusia kasvusuuntia. Digitaalisen osaamisen ja liiketoimintamahdollisuuksien kehittäminen sekä viiniyhteisön rakentaminen ovat tärkeässä roolissa”, Lehtonen sanoo.

Viinilehden toimiala yhdistää useita Heini Lehtosen innostuksen kohteita.

”Media-ala on ympäröinyt ja kiinnostanut minua aina. Myös ruoka ja viini ovat rakkaita harrastuksiani.”

Lehtonen siirtyy Viinilehteen elokuussa ja aloittaa työt toimitusjohtajana joulukuun alussa.

Viinilehti Oy:n nykyinen toimitusjohtaja Heikki Lehtonen jatkaa edelleen toimitusjohtajana samaan konserniin kuuluvassa Decanter Oy:ssa.

Myös Viinilehden hallituksessa tapahtuu muutoksia, kun Nea Berglund aloittaa uutena hallituksen jäsenenä kesäkuussa. Aiemmin hallituksessa toimineet Juha Berglund, Heikki Lehtonen ja Antti Rinta-Huumo jatkavat hallituksessa.

Vuonna 1998 perustettu Viinilehti Oy kustantaa Viinilehteä, tuottaa viini- ja ruoka-aiheista sisältöä useisiin digikanaviin sekä järjestää erilaisia viini- ja ruoka-aiheisia tapahtumia – suurimpana syksyisin järjestettävä Viini ja ruoka -tapahtuma Messukeskuksessa.

Heini Lehtonen

+358 50 538 8899https://viinilehti.fi