VIISAS PÄÄSEE VÄHEMMÄLLÄ 2.0 – 52 päivitettyä vinkkiä tehokkaampaan ja onnellisempaan elämään

Tuntuuko, että työpäiväsi kuluvat sähköpostitulvan, turhien palaverien ja jatkuvan tulipalotilanteiden merkeissä? Eikö aika meinaa riittää tärkeiden töiden tekemiseen? Lipsutko turhan usein tekemään töitäsi iltaisin tai viikonloppuisin, vaikka haluaisit viettää laatuaikaa perheen kanssa? Mikäli tunsit edes yhden piston sydämessäsi, tarvitset tätä kirjaa. Tervetuloa Viisas pääsee vähemmällä -kirjan julkistamistilaisuuteen 11.10.2019!

Viisas pääsee vähemmällä 2.0 - 52 päivitettyä vinkkiä tehokkaampaan ja onnellisempaan elämään on nykyaikaisen ihmisen selviytymisopas, jonka käytännönläheisillä ja tutkitusti toimivilla vinkeillä pystyt menestymään paremmin sekä töissä että vapaa-ajalla. Kirja on päivitetty laitos ensimmäistä kertaa vuonna 2014 ilmestyneestä kestosuosikista Viisas pääsee vähemmällä.

Kirjan neuvojen avulla opit testatusti toimivia ja yksinkertaisia keinoja, joiden avulla voit muun muassa:

• vähentää työpäiviesi keskeytyksiä

• välttää turhia palavereja

• priorisoida työtäsi ja vapaa-aikaasi paremmin

• saada itsellesi tärkeitä asioita enemmän aikaan

• vähentää turhaa kiirettä ja stressin tunnetta

• nukkua laadukkaampaa unta.

Kirjan kirjoittaja, filosofian tohtori Sampo Sammalisto, on suosittu bloggari ja kouluttaja, joka on valmentanut tuhansia suomalaisia asiantuntijoita ja ajatustyöläisiä. Hän on myös ollut Radio NRJ:n Korppilan Pursiseuran viikoittainen vakiovieras sekä esiintynyt lukuisissa kotimaisissa medioissa. Sammalisto on itse tehnyt ajatustyötä yli 15 vuotta sekä pienissä että suurissa organisaatioissa.

Tervetuloa Viisas pääsee vähemmällä 2.0 -kirjan julkistustilaisuuteen pe 11.10. klo 8.30–10.30 kauppakamarille Koulutustila Metropoliin (Kalevankatu 12, 2. krs). Ilmoittautuminen kustannus@helsinki.chamber.fi

Lisätiedot kirjasta: https://www.kauppakamarikauppa.fi/viisas-paasee-vahemmalla-2-0-52-paivitettya-vinkkia-tehokkaampaan-ja-onnellisempaan-elamaan.html

ja julkistustilaisuudesta:https://www.kauppakamarikauppa.fi/viisas-paasee-vahemmalla-kirjan-julkistamistilaisuus-11-10-2019.html

Taina Parviainen, tuottaja, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 050 358 0846, taina.parviainen@chamber.fi

Hilkka Vainio, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
markkinointi@helsinki.chamber.fi

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.

Uudenmaan yritysten tilanne toistaiseksi hyvä: nyt tarvitaan panostuksia työllisyyteen ja investointeihin30.10.2019 10:00:00 EETTiedote

Uudenmaan teollisuuden, rakentamisen ja palveluiden yritysten suhdanneodotukset synkkenivät alkusyksyn 2019 aikana. Muualla maassa suhdanneodotukset painuivat miinukselle. Uudellamaalla yritykset arvoivat nykyisen suhdannetilanteen toistaiseksi normaalia paremmaksi saldoluvun ollessa nyt 10 (heinäkuussa 15). Uudellamaalla sijaitsee 35 % maan kaikista työpaikoista ja siellä tuotetaan 40 % maan bruttokansantuotteesta.

Palkkaporrastus toisi lisää oppisopimuspaikkoja nuorille ja parantaisi työllistymisastetta16.10.2019 06:55:00 EESTTiedote

Oppisopimus on toimiva tapa kouluttaa henkilöstöä, mutta nuorten kouluttamiseen sen todetaan olevan liian kallis, ilmenee kauppakamarien Taloustutkimuksella teettämästä selvityksestä. Yrityksillä on kuitenkin valmius lisätä oppisopimuspaikkoja nuorille ammatillista perustutkintoa suorittaville opiskelijoille, mikäli koulutuksesta aiheutuvat kustannukset olisivat nykyistä alhaisemmat. Oppisopimuskoulutuksen kehittäminen nostettiin esille myös Rinteen hallituksen syyskuun budjettiriihen yhteydessä.