Viisi syytä kilpailuttaa laina Lainanvälittäjä -palvelussa

Ilmainen palvelu auttaa halvimman lainan löytyämisessä. Miksi Lainanvälittäjä? 1. Ilmainen 2. Helppous 3. Nopeus 4. Lainavaihtoehdot 5. Asiakaspalvelu

Viisi syytä kilpailuttaa laina Lainanvälittäjä.fi -palvelussa

Kaikki tarvitsevat joskus lainaa ja tällä hetkellä Suomessa toimii kotimaisten pankkien lisäksi myös yksityisiä ja monikansallisia rahoitusyrityksiä.

Tarjolla on vakuudetonta kulutusluottoa sekä pikalainaa, mutta monien palveluiden lainaehdot voivat olla epäselvät, eikä kuluttaja välttämättä tiedä mistä kaikesta hän joutuu todellisuudessa maksamaan. Halvimman lainan löytyminen voikin olla vaikeaa, mutta tätä varten on olemassa Lainanvälittäjä -lainavertailupalvelu. Mutta miksi laina kannattaa kilpailuttaa Lainanvälittäjän kautta? Tässä viisi hyvää syytä:

1. Ilmainen lainan kilpailutus

Lainanvälittäjä.fi -palvelu on asiakkaalle aina ilmainen, sillä provisio saadaan suoraan pankilta, jokaisesta lainaan johtaneesta lainahakemuksesta. Lainahakemuksen täyttäminen sekä lainatarjousten vastaanottaminen ei siis maksa asiakkaalle, kuin muutaman minuutin aikaa.

2. Yhdellä hakemuksella tavoittaa heti kymmenet eri lainantarjoajat

Palvelun käyttö on todella yksinkertaista, sillä asiakkaan täytyy täyttää vain yksi verkkohakemus tarvittavine tietoineen, jonka jälkeen sopivat lainatarjoukset lähetetään suoraan asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Näin asiakkaan ei tarvitse itse vertailla ja kilpailuttaa lainoja.

3. Nopeus

Kaikkiin lainahakemuksiin pyritään vastaamaan 15 minuutin kuluessa niiden vastaanottamisesta. Lainatarjous lähetetään asiakkaalle nopeasti, ja rahat maksetaan asiakkaan pankkitilille usein vielä saman päivän aikana. Kyseessä on Suomen nopein lainasivusto.

4. Monta eri lainatuotetta

Palvelun kautta voi kilpailuttaa pikalainat (https://www.lainanvälittäjä.fi/pikalaina/), kulutusluotot sekä autorahoitukset aina 50 000 euroon asti. Myös aikaisempien lainojen yhdistäminen onnistuu palvelun kautta helposti.

5. Aina tavoitettavissa

Lainanvälittäjä.fi -palvelu on auki vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri, joten lainahakemuksen voi täyttää koska tahansa missä tahansa. Lainanvälittäjä toimii tietenkin erinomaisesti myös mobiililaitteilla. Asiantunteva asiakaspalvelu toimii myös Suomeksi, ja auttaa mahdollisissa ongelmatilanteissa.

Lainanvälittäjä on STK Finans AS:n brändi, kuten myös Ruotsissa toimiva Lånemäklaren ja Norjassa toimiva Lånemegleren.

Palveluiden päätarkoitus on auttaa kuluttajia löytämään laina parhaimmilla mahdollisilla ehdoilla ja pienimmillä kuluilla.

Olemme auttannet jo kymmeniä tuhansia asiakkaitamme löytämään halvimman lainan. Palvelu on täysin ilmainen, joten nykyistenkin lainojen kulujen vertailu muihin tarjolla oleviin vaihtohtoihin on kannattavaa.