Vikingloton potti kasvaa noin 31 miljoonaan euroon

Vikinglotosta ei löytynyt täysosumia keskiviikkona (kierros 13/2018). Ensi viikolla potissa on noin 31 miljoonaa euroa.

Suurimmat Suomeen saadut voitot olivat 5 + 1 oikein -tulokset, joilla voitti 13 487,50 euroa. Noita tuloksia löytyi meiltä kolme kappaletta.

Oikea rivi (kierros 13/2018) on 1, 2, 11, 23, 40 ja 45. Viking-numero 8 ja Plus-numero 27.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 2 1 8 6 0 7 6. Täysosumia ei löytynyt. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla, joilla voittaa 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa. Osumia löytyi kaikkiaan 23 kappaletta.

Lomatonnin voittorivi on Sydney 84. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 9 kappaletta.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.