Vikingloton potti kasvaa noin 31 miljoonaan euroon

Vikinglotosta ei löytynyt täysosumia keskiviikkona (kierros 13/2018). Ensi viikolla potissa on noin 31 miljoonaa euroa.

Suurimmat Suomeen saadut voitot olivat 5 + 1 oikein -tulokset, joilla voitti 13 487,50 euroa. Noita tuloksia löytyi meiltä kolme kappaletta.

Oikea rivi (kierros 13/2018) on 1, 2, 11, 23, 40 ja 45. Viking-numero 8 ja Plus-numero 27.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 2 1 8 6 0 7 6. Täysosumia ei löytynyt. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla, joilla voittaa 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa. Osumia löytyi kaikkiaan 23 kappaletta.

Lomatonnin voittorivi on Sydney 84. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 9 kappaletta.