Vikingloton potti kipuaa 4,4 miljoonaan euroon - kymppitonnit Espooseen, Helsinkiin ja Savonlinnaan

Vikinglotosta ei löytynyt kierroksella 50/2018 yhtään päävoittoa. Ensi viikolla potissa on 4,4 miljoonaa euroa.

Suomesta löytyi kolme kappaletta 5+1-tuloksia. Niillä voittaa 10 914 euroa kullakin. Yksi peli oli ostettu Savonlinnan Citymarketista, yksi Konalankujan R-kioskilta Helsingistä ja yksi voittajista oli espoolainen nettipelaaja.

Kierroksen 50/2018 oikea rivi on 17, 23, 25, 29, 30 ja 43. Vikingnumeroksi arvottiin 2 ja Plussanumeroksi 30.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 5 7 6 9 9 4 7. Täysosumia ei löytynyt, mutta yksi nettipelaaja Helsingistä voittaa 6 oikein -tuloksella 20 000 euroa.

Lomatonnin oikea kaupunki on Madrid ja numero 40. Tonneja lähti jakoon neljä kappaletta.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.