Vikingloton potti kipuaa 5,8 miljoonaan – mukavia voittoja Seinäjoelle, Ylivieskaan ja Kemiin

Vikingloton arvonnassa ei löytynyt kierroksella 47/2018 yhtään täysosumaa. Ensi viikolla potissa on noin 5,8 miljoonaa euroa.

Keskiviikon kierroksen oikea rivi on 3, 9, 30, 32, 40 ja 43. Vikingnumeroksi arvottiin 2 ja Plussanumeroksi 6.

Suomesta löytyi kaksi 5+1-tulosta. Kummallakin rivillä voittaa noin 34 000 euroa. Toinen on viiden porukkapeli, joka oli pelattu Seinäjoen Mini-Manissa ja toinen Kemin Tokmannilla.

Keskiviikon Jokerin oikea rivi on 0 3 2 4 2 5 3. Kuusi oikein -tuloksia oli pelattu yksi, Ylivieskan Kärkkäisellä. Tuplatulla rivillä voittaa 40 000 euroa.

Lomatonnin oikea rivi on Buenos Aires. Tonneja meni jakoon seitsemän.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.