Vikingloton potti nousee 10 miljoonaan euroon

Vikingloton arvonnassa keskiviikkona (kierros 29/17) ei löytynyt yhtään täysosumaa. Norjasta löytyi yksi 6 oikein tulos, jolla voitti 245 646,30 euroa.

Vikingloton oikea rivi (kierros 29/2017) on 1, 15, 19, 20, 43 ja 46. Vikingnumero on 1 ja plusnumeroksi arvottiin 2.

Ensi viikolla (kierros 30/2017) Vikingloton potti nousee 10 miljoonaan euroon.

Keskiviikko-Jokerin oikea rivi on 3 0 5 8 5 9 3. Paras tulos oli 6 oikein. Tuloksella voittaa 20 000 euroa. Koska voittaja oli tuplannut rivinsä hän voittaa 40 000 euroa.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Lissabon 13. Tuhannen euron arvoisia päävoittoja löytyi kolmetoista.

Arvontaa ei poikkeuksellisesti nähty tv:ssä

Vikingloton arvontaa ja oikeaa riviä ei teknisestä viiveestä johtuen nähty keskiviikkoillan MTV3:n arvontalähetyksessä. Ongelma saatiin ratkaistua pian lähetyksen jälkeen ja arvonta suoritettiin onnistuneesti.

Arvonnan luotettavuutta valvoo aina viranomainen ja arvontatulos on teknisestä viiveestä huolimatta luotettava. Kaikki voitot maksetaan voittajille tavalliseen tapaan. Veikkaus pahoittelee asiakkaille viiveestä aiheutunutta harmia.

Vikinglotto arvotaan Norjassa.

Vikinglotto uudistui

Vikingloton uudistuksen myötä Onnennumero poistui ja Tuplaus korvautui Plussalla. Samalla pelin kirjoitusasu muuttui – peli kirjoitetaan jatkossa Vikinglotto.

Lue lisää Vikingloton uudistuksesta.