Vikingloton potti nousee 11 miljoonaan euroon

Vikingloton kierroksen 30/2017 arvonnassa ei löytynyt yhtään 6 + 1 oikein -tulosta, joten ensi viikolla (kierros 31/2017) tavoitellaan noin 11 miljoonan euron pottia.

Suurin Suomeen tullut voitto oli 5 + 1 oikein, jolla voittaa 5 513,70 € euroa. Noita tuloksia löytyi 7 kappaletta.

Norjasta ja Islannista löytyi yhdet 6 oikein -rivit, joilla onnekkaat pelaajat kuittaavat itselleen noin 125 000 euroa.

Keskiviikko-Jokerin isoin voitto oli 5 oikein, jolla voittaa joko 500 tai 1000 euroa riippuen siitä, onko rivi pelattu tuplattuna.

Viking Loton oikea rivi (kierros 30/2017) on 11, 12, 30, 37, 40, 47. Vikingnumero on 1 ja plusnumero 13.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 4 6 3 9 3 6 4.

Lomatonnin voittorivi on Amsterdam 55. Lomatonneja meni jakoon 8 kappaletta.